کد خبر: 1345
تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1389 - 15:09

داخلی

»

اخبار نمایشگاه

»

اخبا وسط نمایشگاه

ورود کتاب هایی با کلمات جعلی به نمایشگاه کتاب ممنوع است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جلوگیری از ورود کتاب هایی دارای کلمات جعلی به ویژه در مورد خلیج فارس به نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از خبرگزاری فارس،سيدمحمد حسيني در حاشيه برگزاري همايش خليج‌فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، با اشاره به برگزاري نمايشگاه كتاب تهران يادآور شد: اميد مي‌رود اين نمايشگاه پرشورتر از سال‌هاي قبل برگزار شود.


وي در جواب سؤالي مبني بر اينكه قسمت پاركينگ نمايشگاه نيز به غرفه‌ها اختصاص يافته است و در اين بين بازديدكنندگان براي پارك اتومبيل‌هاي خود بايد چه كار كنند، اظهار داشت: در نمايشگاه پيش روي علاقه‌مندان مي‌توانند در راستاي صرفه‌جويي در وقت از وسايل حمل و نقل عمومي استفاده كنند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اسناد و مستندات تاريخي در مورد خليج‌فارس يادآور شد: در نمايشگاه كتاب تهران با هدف جلوگيري از ورود كتاب‌هاي داراي نام‌هاي جعلي، رصد‌ها و جمع‌آوري اطلاعات از كتاب‌ها صورت پذيرفته است.


حسيني در ادامه با اشاره به جشنواره فرهنگي هنري خليج‌فارس يادآور شد: نياز به توسعه اين جشنواره در سال‌هاي آينده احساس مي‌شود و در همين راستا وزارت فرهنگ و ارشاد قصد دارد با فراهم‌آوري پيش‌زمينه‌ها هنرمندان را به تشويق خلق آثار در اين زمينه وادار كند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: