کد خبر: 1625
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 23 ارديبهشت 1389 - 12:54

داخلی

»

اخبار نمایشگاه

»

اخبا وسط نمایشگاه

استقبال مردم از نمایشگاه کتاب، مسئولیت مسئولان را سنگین تر می کند

مهدی مصطفوی، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، استقبال مردم از نمایشگاه کتاب را نسبت به سال گذشته پرشورتر دانست و گفت که این استقبال، وظیفه  مسئولان فرهنگی را سنگین تر می کند.

 به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران،  دکترمهدی مصطفوی گفت: یکی از مهم ترین زمینه هایی که می توانیم با آن تعامل و تبادل برقرار کنیم کتاب است. خوشبختانه نمایشگاه کتاب تهران تا حد بسیار زیادی در این مسئله موفق بوده است و هر سال نسبت به سال های گذشته توسعه پیدا می کند.

وی افزود: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از موقعیت نمایشگاه کتاب استفاده می کند و با مترجمان و ناشران حضور یافته در نمایشگاه، ارتباط برقرار می کند تا آنها با توانایی های مکتوب ایران آشنا شوند و نهضت ترجمه آثار در کشورمان گسترش یابد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز ساماندهی ترجمه در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تشکیل شده تا به این صورت زیرساخت های اولیه آن فراهم شود. ترجمه 5 هزار عنوان اثر از زبان های فارسی به زبان های مختلف دنیا از جمله فعالیت هایی است که سازمان تا به حال انجام داده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: