کد خبر: 1642
تاریخ انتشار: جمعه, 24 ارديبهشت 1389 - 11:45

داخلی

»

اخبار نمایشگاه

»

اخبا وسط نمایشگاه

پیش بینی بازدید 5 میلیون و 500 هزار نفراز نمایشگاه کتاب

امسال به طور میانگین، روزانه 500 هزار نفر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدن کردند.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ،"حمید قبادی"، معاون اجرایی بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در گفتوگو با ستاد خبری با اعلام این مطلب افزود: دستگاههای شمارشگر و سایر مکانیزمهای آمارگیری فعال در نمایشگاه کتاب، بازدید به طور میانگین روزانه 500 هزار نفر از نمایشگاه کتاب ثبت کردهاند که به این ترتیب پیش بینی میشود تا روز آخر(25 اردیبهشت ماه) تعداد بازدیدکنندگان به پنج میلیون و پانصد هزار نفر برسد.

وی با بیان اینکه همچون سالهای اخیر بازدید از نمایشگاه بسیار مطلوب بوده است، تصریح کرد: از ابتدا نیز پیش بینی میشد که استقبال از بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران قابل توجه باشد. این موضوع نشانگر توجه مردم ما به کتاب و کتابخوانی است و اینکه نمایشگاه کتاب پاسخی به یک نیاز عمومی در سطوح مختلف جامعه است.
برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: