کد خبر: 18310
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 بهمن 1393 - 09:22

داخلی

»

مطالب فناوری

»

سیستم عامل

اسکایپ در ویندوز 10

      با آمدن ویندوز ۱۰، اسکایپ سر و سامان می‌گیرد و امکان دسترسی به ایت سرویس پیام‌رسان در کامپیوتر شخصی، تبلت و گوشی فراهم خواهد شد. سرویس اسکایپ مستقیماَ در بخش‌های پیام‌ها، تماس‌های صوتی و تماس‌های ویدیویی قابل اجراست و دیگر نیازی به دانلود برنامه و نصب آن نیست.
اسکایپ در ویندوز 10

 

 

به گزارش لیزنا، رقابت سرویس‌های ارتباطی روز به روز در حال داغ‌تر شدن است و شرکت‌های مختلف، سرویس‌های پیام‌رسان مخصوص خود را انتشار می‌دهند به طوری که گوگل سرویس هنگ‌اوت، اپل سرویس iMessage، بلک بری سرویس BBM و فیسبوک نیز سرویس واتس‌آپ را ارائه داده است.

 

اکنون زمان آن فرا رسیده‌است که یک سرویس پیام‌رسان قابلیت اجرا در تمام پلت‌فرم‌ها را داشته باشد. بر خلاف اپل، که استفاده از سرویس iMessage را تنها منحصر به محصولات خود کرده است، اسکایپ در تمام گجت‌ها و پلت‌فرم‌ها قابل اجرا خواهد بود. مایکروسافت با صرف هزینه ۸.۵ میلیارد دلار در سال ۱۳۹۰، اسکایپ را از آن خود ساخته است.

 

بنابراین استفاده از اسکایپ نه تنها ازطریق گجت‌های ویندوزی بلکه در محیط‌های اندروید، آیفون و مک نیز امکان برقراری ارتباط با دوستان فراهم می شود. کاربر می تواند با اسکایپ جدید همراه ویندوز ۱۰، و با استفاده از نوار وظیفه مستقیما پیام رایگان فرستاده و بر روی گوشی همراه خود نیز، پیام‌های متنی ارسال کند و تماس اسکایپ به اسکایپ رایگان برقرار نماید.

 

ویندوز ۱۰ قرار است در پاییز راه‌اندازی شود اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. این سیستم عامل نسل جدید با ارائه حسن سابقه در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها، یکپارچه‌سازی با کورتانا، شخصی‌سازی منوی استارت و مرورگر جدید، به مدت ۱ سال برای تمام کاربران ویندوز ۷ و نسخه‌های بالاتر رایگان خواهد بود.

 

تا چند ماه آینده، پیش‌نمایش کاملی از اسکایپ ارائه خواهد شد. با استفاده از برنامه Windows Insider دسترسی به اسکایپ جدید فراهم می شود.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: