کد خبر: 17421
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 آبان 1393 - 20:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

اولین کتابخانه عمومی شهر شریفیه قزوین افتتاح شد

        اولین کتابخانه عمومی شهرستان شریفیه قزوین با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، ظهر امروز (28 آبان) افتتاح شد.
اولین کتابخانه عمومی شهر شریفیه قزوین افتتاح شد

 

 

به گزارش خبرنگار لیزنا، تنها کتابخانه عمومی شهرستان شریفیه استان قزوین با عنوان کتابخانه «دارالعباس» ظهر امروز با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سرپرست امور کتابخانه های استان قزوین، و جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

 

فرح انگیز قربانی حصاری، واقف این مجموعه اظهار داشت: این کار با تقاضای آقای احمد دولتی، سرپرست کتابخانه های استان قزوین انجام شد. در این راستا ساختمان کتابخانه را خریداری کردیم، و پس از تکمیل مراحل ساخت کتابخانه، کمک هایی نیز از سوی مردم صورت گرفت.

 

کتابخانه دارالعباس، اولین کتابخانه در شهرستان شریفیه ، با جمعیت 25 هزار نفر، است که در زمینی با متراژ 480 متر در سه طبقه 160 متری ساخته شده است. طبقه اول این ساختمان به برگزاری کلاس های قرآنی، طبقه دوم، مخزن کتابخانه و بخش کودک، و طبقه سوم به سالن مطالعه تخصیص یافته است.

 

احمد دولتی، سرپرست امور کتابخانه های استان قزوین، در خصوص نحوه ی انتخاب کتابدار این مجموعه، به خبرنگار لیزنا گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، کتابخانه های جدید التأسیس تا جذب نیروی انسانی جدید از طریق آزمون نهاد، با استفاده از نیروی انسانی موجود در سایر کتابخانه ها اداره می شوند. بر این اساس، با در نظر گرفتن به بعد مسافت، کتابداری برای اشتغال در این کتابخانه انتخاب شد. بدین ترتیب کتابخانه دارالعباس در حال حاضر، همه روزه از ساعت 7:30 الی 13، به صورت تک شیفت اداره خواهد شد.

 

گفتنی است، عضویت در این کتابخانه برای خردسالان رایگان، و برای دانش آموزان نیم بها می باشد.

 

 

 

 

برچسب ها :
کتابدار بیکار
|
Iran
|
1393/08/30 - 14:25
0
2
باسلام جناب دبیرکل محترم ما کتابداران بیکار با صدها مشکل چشم امید به استخدامی نهاد داریم خواهشمندیم شرایط سنی را بالاتر ببرید تا ما هم بتوانیم در آزمون شرکت کنیم.
کتابدار
|
Iran
|
1393/08/30 - 07:22
3
5
توروخدا دبیر کل محترم نیروی جدید نگیرد آخه حقوق همین نیروی انسانی استخدام شده را نميشه درست وحسابی داد به گفته خودتان با مشکلات مالی روبه اید کتابخونه ای که تجهیزات نداره کتاب نداره نیروی انسانی شاغل درآن از شرایط حقوقی ناراضیه نیروی جدید میخواهید چیکار تورو خدا نیروی جدید نگیرید
پاسخ ها
کتابدار بیکار
| Iran |
1393/08/30 - 14:28
کتابدار محترم کاش درد کتابداران بیکار را هم درک می کردید شما که شاغلید بگذارید مشکل ما بیکاران هم حل شود.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: