کد خبر: 17780
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 آذر 1393 - 11:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

افتتاح فروشگاه آنلاین کتاب دانشگاه علامه طباطبایی

       درمراسمی که  به مناسبت هفته پژوهش، 25 آذرماه در ساختمان مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، دکتر سعید غیاثی درباره فروشگاه اینترنتی کتاب و  نشریات دانشگاه علامه طباطبایی توضیحاتی ارائه کرد.
 افتتاح فروشگاه آنلاین کتاب دانشگاه علامه طباطبایی

 

  به گزارش خبرنگار لیزنا،  در مراسمی که روز گذشته با حضور اساتید دانشگاه علامه طباطبایی درساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد،  دکتر سعید غیاثی ندوشن، عضو هیئت علمی دانشگاه از افتتاح کتابفروشی آنلاین دانشگاه خبرداد و در ادامه اظهارداشت: در فروشگاه اینترنتی دانشگاه علامه طباطبایی کلیه کتابها با 10درصد تخفیف در اختیار خریداران قرار گرفته و  ارسال آنها  نیز به صورت رایگان انجام خواهد شد. به طور کلی درطول یک سال گذشته، از میان 68 اثر ارائه شده،  درحدود 40 اثر را در حال حاضر به صورت تصویب شده در اختیار داریم.

 

 وی افزود: از طریق تارنمای دانشگاه،  فهرستها و کلیه اطلاعات لازم برای معرفی کتابها، بارگذاری شده و امکان ارائه آن برای کاربران فراهم است. از سوی دیگر بسیاری از بانکهای اطلاعاتی و نرم افزاری نیز در مجموعه فروشگاه آنلاین  تهیه و تدوین شده اند.

 

دکتر غیاثی در مورد روند ایجاد کتابفروشی آنلاین دانشگاه گفت: در طی آسیب شناسی که در مرکز انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی انجام شد، دریافتیم بسیاری از زیرساختهای بنیادی لازم برای یک انتشارات  را دارا نیستیم و درپی تلاشهای همکاران موفق به ایجاد بسیاری از این زیرساختها شدیم. درحال حاضر بسیاری از آثارو کتابهای دانشگاه ،هم ویراستاری ادبی شده  و هم استانداردهای لازم برای کتاب در آنها تعریف شده است. علاوه بر این اقدامات، تدوین آیین نامه مجلات را نیز در یک سال اخیر دنبال کرده ایم.

 

وی  درادامه درخصوص سامانه مجلات علمی دانشگاه نیز توضیحاتی داد و تصریح کرد: سامانه مجلات علمی دانشگاه که  به کمیسیون نشریات و وزارت علوم لینک است، براساس اصول و استانداردهای نوین تولید نشریات دنیا طراحی شده،  نشریات آن دسته بندی و امکان دسترسی کاربران به آنها به سهولت فراهم است. ارسال مقالات، داوری آنها و حتی  امکان  پرداخت وجه از طریق این سامانه نیز وجود دارد.

 

 

 

برچسب ها :
مرضیه
|
Iran
|
1395/09/16 - 10:48
0
0
سلام خسته نباشد من مقاله هایی در مورد مدیریت استعداد میخوام . اگر برام بفرستید ممنون میشم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: