کد خبر: 31770
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آبان 1396 - 10:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

نمایشگاه نقاشی به یاد توران میرهادی + عکس

منبع : لیزنا
آثار 16 تصویرگر به نفع شورای کتاب کودک و فرهنگنامه کودک و نوجوان در گالری ویستا به نمایش درآمد.
نمایشگاه نقاشی به یاد توران میرهادی + عکس

به گزارش خبرنگار لیزنا، «یادگاری» نام نمایشگاهی است که در اولین سالروز درگذشت توران میرهادی، از بنیانگذاران شورای کتاب کودک، فرهنگنامه کودک و نوجوان و مدیر مدرسه فرهاد، در گالری ویستا برگزار شد. در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار 16 تصویرگر با یاد توران میرهادی از 20 تا 29 آبان ماه به نمایش درآمدند.  

پریسا پهلوان مدیر گالری ویستا که خود از دانش‌آموختگان مدرسه فرهاد بوده انگیزه این نمایشگاه را برپایی یادبوی برای این شخصیت تاثیرگذار فرهنگی توصیف کرد و گفت: تصویرگرانی که در این نمایشگاه حضور داشتند از فعالان و پرکاران این حوزه هستند که جوایز متعددی دریافت کرده‌اند و از مدرسین این رشته نیز هستند. این هنرمندان با شورای کتاب کودک آشنا بودند و علاقه داشتند که در این پروژه شرکت کنند.

پهلوان همچنین عنوان کرد که در تلاش است تا این نمایشگاه هر سال استمرار داشته باشد. وی افزود: سال‌های آینده امکان دارد برنامه‌های دیگری مانند ورکشاپ هم در این نمایشگاه برگزار کنیم.

گفتنی است، تمام فروش این نمایشگاه به شورای کتاب کودک و فرهنگنامه کودک و نوجوان اهدا می‌شود.

تصویرگرانی که آثارشان در نمایشگاه «یادگاری» به نمایش درآمد مهشید آسوده خواه، نگین احتسابیان، بنفشه احمدزاده، عطیه بزرگ سهرابی، مرجان ثابتی، هدا حدادی، پژمان رحیمی زاده، فرشید شفیعی، مریم طباطبائی، کمال طباطبائی، حسن عامه کن، نجوا عرفانی، کیوان عسگری، عطیه مرکزی، مانلی منوچهری و مرجان وفائیان بودند. این نمایشگاه به کوشش کیوان عسگری برگزار شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: