کد خبر: 3292
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 مهر 1389 - 18:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

بازدید جمعی از اعضای هیأت علمی و روسای ناجا از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

جمعی از اعضای هیأت علمی و روسای ناجا، روز گذشته از مرکز مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بازدید به عمل آوردند.

نجمه حمیدی فرد، رئیس اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بین المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اعلام این خبر افزود: جمعی از اعضای هیأت علمی سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا، رؤسای دفاتر تحقیقات کاربردی پلیس های تخصصی و معاونین ناجا، رؤسای دفاتر تحقیقات و مطالعات کاربردی فرماندهی انتظامی استان های کشور و جمعی از چهره های علمی ناجا و اساتید برجسته دانشگاه علوم انتظامی، روز سه شنبه مورخ 20 مهرماه 89 از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST)و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) بازدید نمودند. 

وی افزود: طی این بازدید، راهکارها و زمینه های گسترش  تعامل میان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از یک سو و  مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از سویی دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

شایان ذکر است ناجا با داشتن بیش از 6 نشریه علمی با درجه علمی پژوهشی، یکی از سازمان های فعال در تولید مقالات علمی بر پایه همایش های علمی می باشد، که با تعریف منظومه تحقیقاتی در توسعه نقشه های علمی کشور سهم خود را ایفا می نماید. 

بنابر این گزارش، این بازدید موجب ایجاد زمینه و بستر مناسبی جهت افزایش بهره برداری پژوهشگران، محققان درون سازمانی پلیس و همکاران پژوهشی با ناجا گردید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: