کد خبر: 3768
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 آذر 1389 - 01:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

رونمایی از نشان کتابدار در همایش ارزش ها و جذابیت های کتابداری و اطلاع رسانی

  همایش «ارزش ها و جذابیت های کتابداری و اطلاع رسانی» روز چهارشنبه مورخ 3/9/1389 در مشهد برگزار، و طی آن از «نشان کتابدار» به عنوان نماد حرفه ای کتابداران رونمایی گردید.

 

به گزارش لیزنا، «نشان کتابدار» به عنوان نماد حرفه ای کتابداران توسط انجمن کتابداری و اطلاع رسانی خراسان در همایش «ارزش ها و جذابیت های کتابداری و اطلاع رسانی» در روز چهارشنبه 3/9/1389 به50 کتابدار نو پا اهدا شد.

«نشان کتابدار»، نشانی برای فارغ التحصیلان کتابداری و ورود آنها به جامعه کتابداران است.

این همایش به منظور جشن دانش آموختگی دانشجویان سه گروه کتابداری مستقر در سطح شهر مشهد شامل: دانشگاه فردوسی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه امام رضا و با استقبال گسترده از سوی دانشجویان ورودی جدید، برگزار گردید.

در این مراسم دکتر مهری پریرخ، عضو هیأت علمی گروه کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه فردوسی مشهد و سید ابراهیم عمرانی، رئیس کتابخانه مرکزی پردیس علوم دانشگاه تهران، در مورد ارزش ها و جذابیت های کتابداری و اطلاع رسانی و آینده حرفه کتابداری به ایراد سخنرانی پرداختند.

در این سخنرانی ها بر اهمیت حرفه کتابداری و اطلاع رسانی، مهارت های مورد نیاز کتابداران و نیز فرصت های شغلی، در جامعه اطلاعاتی نوین تاکید شد.

در پایان این مراسم، جواد یغمائی، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران (شاخه خراسان) اعلام داشت، امید می رود با موافقت انجمن ایران بتوان این نشان که بیانگر پیوستگی حرفه ای اعضای انجمن و نماد کتابداران می باشد را برای تمامی اعضای انجمن تهیه و ارسال نماییم.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: