کد خبر: 16701
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 26 شهریور 1393 - 09:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

همایش بین المللی «راه های رسیدن به موفقیت اجتماعی»

 برگزار شد
همایش بین المللی «راه های رسیدن به موفقیت اجتماعی»

 

به گزارش لیزنا، نخستین همایش تخصصی SLDSHOW با عنوان « راه های رسیدن به موفقیت های اجتماعی در جامعه » با همکاری مرکز توسعه اطلاعات کاربردی و فرهنگسرای ملل 3 مهر ماه سال جاری از ساعت 18- 16 به طور رایگان در این فرهنگسرا برگزار می گردد.

 

گفتنی است، این همایش به زبان انگلیسی برای نخستین بار در سیستم آموزشی کشور و با هدف گسترش و تقویت زبان دوم، توسط مرکز توسعه اطلاعات کاربردی و در مکان فرهنگسرای ملل برگزار خواهد شد.

 

در این همایش استاید برجسته دانشگاهی و محققان و صاحب نظران، مقالات و مطالب علمی خود را به زبان انگلیسی ارائه نموده و به تبادل نظر در خصوص راهکارهای نیل به موفقیت های اجتماعی افراد در جامعه می پردازند.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اولیه می توانند، همه روز از ساعت 17-10 به نشانی: تهران، خیابان قیطریه، پارک قیطریه، فرهنگسرای ملل، مراجعه، و یا با شماره تلفن های 22204453، 22212392 داخلی 110 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: