کد خبر: 23811
تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1395 - 14:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

اعلام شرایط ثبت نام همایش «نقش انجمن کتابداری در توسعه علم»

به مناسب فرارسیدن روز معلم و بزرگداشت مقام شامخ معلم و همچنین ایام نمایشگاه بین المللی کتاب شرایط ویژه ای برای ثبت نام در همایش ملی نقش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در توسعه علم در نظر گرفته شده است.
اعلام شرایط ثبت نام همایش «نقش انجمن کتابداری در توسعه علم»

به گزارش لیزنا، دکتر حسن مقدس زاده دبیر اجرایی همایش ملی نقش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در توسعه علم بیان کرد: با توجه به استقبال چشمگیر علاقه مندان از همایش به مناسب فرارسیدن روز معلم و بزرگداشت مقام شامخ معلم و همچنین ایام نمایشگاه بین المللی کتاب شرایط ویژه ای برای ثبت نام در همایش در نظر گرفته شده است. از این رو، اساتید، کتابداران و دانشجویان می توانند با همان هزینه ثبت نام اولیه یعنی 50 هزار تومان برای اعضای هیئت علمی، 35 هزار تومان برای کتابداران و کارمندان و 20 هزار تومان برای دانشجویان نسبت به ثبت نام در همایش از طریق وب سایت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ  شاخه فارس به نشانی ilisafars.ir قسمت فرم ثبت نام در همایش اقدام نمایند.

 

وی افزود: همایش مذکور در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 30 و 31 اردیبهشت ماه جاری در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس واقع در خیابان حافظ در شیراز برگزار می گردد. خدماتی که افراد در قبال پرداخت هزینه ثبت نام دریافت می کنند عبارت از گواهی شرکت در همایش، بسته همایش، پذیرایی در روزهای برگزاری همایش و دو وعده ناهار در روزهای همایش است.

 

دکتر محمدرضا قانع، دبیر علمی همایش نیز درباره این همایش اظهار داشت: این همایش با موضوعی جدید و مورد علاقه کتابداران با حضور شخصیت های علمی و اساتید برجسته رشته علم اطلاعات و دانش شناسی برگزار می گردد. در این همایش مراسم افتتاحیه با حضور مقامات علمی، فرهنگی و اجرایی استان فارس و سخنرانی جناب آقای دکتر جعفر مهراد، رئیس بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز، چهره ماندگار علم اطلاعات و دانش شناسی و رئیس شاخه کتابداری و اطلاع رسانی گروه علوم انسانی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران؛ دکتر محمد علی کریمی معاون فناوری و  پژوهش دانشگاه پیام نور کشور، دکتر بهزاد مریدی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و دکتر کوروش کمالی سروستانی رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس روز پنجشنبه 30 اردیبهشت ماه از ساعت 8:30 صبح در سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار می گردد. 

 

وی در پایان عنوان کرد: در طی دو روز برگزاری همایش طی 6 پنل، 20 مقاله علمی در موضوعات و محورهای همایش از سوی نویسندگان مقالات ارائه خواهد شد. همچنین در هر پنل یکی از اساتید برجسته علم اطلاعات به عنوان سخنران کلیدی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. دکتر قانع پیش بینی کرد مطالب و مباحثی که در دو روز همایش ارائه و مطرح می شود بدون شک جذابیت لازم برای متخصصان رشته و کتابداران را در برخواهد داشت.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: