کد خبر: 24353
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 خرداد 1395 - 14:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

همایش «تجلیل از خیرین کتابخانه ساز آباده»

اولین همایش تجلیل از خیرین کتابخانه ساز و کتابخانه یار شهرستان آباده استان فارس برگزار و از سرود خیرین کتابخانه ساز استان رونمایی می شود.
همایش «تجلیل از خیرین کتابخانه ساز آباده»

 

به گزارش لیزنا، در این همایش که 5 خرداد ماه 1395 با حضور رمضانعلی محسنی، مدیرکل مشارکت ها و شهرداری های نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سعیده ابراهیمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس، فرماندار آباده و اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز فارس برگزار می شود، از ۴ خیر کتابخانه ساز آباده تجلیل می شود. همچنین در این مراسم از ۱۶۰ خیر کتابخانه یار که با اهدای کتاب، زمین و وجوه نقدی از کتابخانه های عمومی این شهرستان حمایت کرده اند، تقدیر به عمل می آید.

 

پس از از استقبال گسترده از سرود «کتابدار» که سال گذشته توسط گروه سرود ملی بچه های آباده در روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» رونمایی و اجرا شد، سرود «خیرین کتابخانه ساز» نیز در «همایش تجلیل از خیرین کتابخانه ساز و کتابخانه یار» توسط این گروه با حدود نیم قرن سابقه، رونمایی و اجرا می شود.

 

فرم های «همت عالی» برای یاری رسانی به کتابخانه های عمومی آباده نیز در این همایش در اختیار خیرین و عموم مردم قرار می گیرد و همچنین شرکت کنندگان می توانند در حاشیه مراسم به عضویت انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان آباده درآیند.

 

افتتاح بخش کودک کتابخانه خیرساز مسجد جامع صغاد با حضور حاج حسین کاظمی و  بخش کودک کتابخانه خیرساز زنده یاد سعید قربانی با حضور حاج علی باز قربانی از دیگر برنامه های اولین همایش تجلیل از خیرین کتابخانه ساز و کتابخانه یار شهرستان آباده خواهد بود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: