کد خبر: 24971
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 مرداد 1395 - 14:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

تخفیف 40% اعضای انجمن کتابداری درهمایش «شهر هوشمند»

منبع : لیزنا
اعضای انجمن های علمی و صنفی برای حضور در دومین همایش «شهر هوشمند، زیر ساخت و فرصت های سرمایه‌گذاری» از 40 درصد تخفیف بهره مند می شوند.
تخفیف  40% اعضای انجمن کتابداری درهمایش «شهر هوشمند»

 به گزارش لیزنا، دومین همایش «شهر هوشمند، زیر ساخت و فرصت های سرمایه‌گذاری»، با هدف توسعه‌ی خدمات بر بستر زیرساخت‌های شهر هوشمند، اول و دوم شهریور ماه 1395 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.

 

محورهای اصلی همایش عبارتند از: استاندارها و پروتکل‌های فنی در معماری و طراحی شبکه های فیبر نوری، به عنوان نیاز اصلی شهرداری‌های برای توسعه شهر هوشمند، الگوی بومی معماری شهر هوشمند (در دو سطح)، نقش شهرداری‌ها در توسعه شهر هوشمند: اقتصادی و شادی و رفاه شهروندان، شناسایی و ارائه مدل‌های مشارکت ذینفعان مختلف در استقرار شهر هوشمند.

 

اعضای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی برای ثبت نام در این همایش از 40 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند. هزینه ثبت نام با تخفیف 1،500،00 ریال است.

 علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش مراجعه نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: