کد خبر: 25731
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 آبان 1395 - 17:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

ثبت نام در دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات تمدید شد

منبع : لیزنا
دبیراجرایی دومین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات، با توجه به استقبال همکاران، دانشجویان و استادان از  تمدید مهلت ثبت نام در کنگره خبر داد.
ثبت نام در دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات تمدید شد

 سید ابراهیم عمرانی،دبیر اجرایی کنگره، ضمن قدردانی از استقبال خوب علاقمندان گفت: نام‌نویسی در کنگره تا نیمه شبِ جمعه 14 آبان باز خواهد بود و همکاران می‌توانند نام‌نویسی نمایند.

به علاوه در حال آماده‌سازی فرآیندی برای ثبت‌نام حضوری هستیم که کسانی که موفق به نام‌نویسی نشده اند بتوانند در محل برگزاری کنگره نام‌نویسی کنند. 

تنها موردی که باید توجه کنند این است که فایل‌های عضویت برای صدور گواهی حضور د رکنگره امشب بسته می‌شود. بنابراین کسانی که از در تاریخ 13، 14 و 15 آبان نام‌نویسی می‌کنند:

1)گواهی شرکت در کنگره تا اختتامیه آماده نخواهد شد و گواهی شرکت خود را تا 72 ساعت پس از پایان کنگره بصورت فایل پی دی اف دریافت خواهند کرد.

2) کمیته اجرایی 100 نسخه چکیده‌نامه اضافی نیز امروز سفارش داده است ولی با این‌همه اگر ثبت نام‌ها ادامه داشته باشد، ممکن است به تعدادی از همکاران نتوانیم چکیده‌نامه تقدیم کنیم،‌ که باید با دوستان خود بصورت مشترک از چکیده نامه استفاده کنند. البته فایل الکترونیکی چکیده‌نامه را حتما تا زمان برگزاری در دسترس خواهیم گذاشت. 

دومین کنگره متخصصان علوم اطلاعات روزهای 15 و 16 آبان ماه در کتابخانه ملی برگزار می شود.

 

علاقمندان می توانند برای ثبت نام حضوری به سایت انجمن مراجعه نمایند و برای ثبت نام به صورت آنلاین از طریق سایت آرموک اقدام نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: