کد خبر: 26241
تاریخ انتشار: جمعه, 19 آذر 1395 - 11:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

تمدید مهلت ارسال مقالات به «دومین کنفرانس ملی سنجش و ارزشیابی علم»

منبع : لیزنا
مهلت ارسال مقالات به دومین همایش ملی «سنجش و ارزشیابی علم: ارزشیابی کیفیت نظام های سنجش علم، فناوری و صنعت» تا 20 دی ماه تمديد شد.
تمدید مهلت ارسال مقالات به  «دومین کنفرانس ملی سنجش و ارزشیابی علم»

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه اصفهان،  با توجه به استقبال گسترده استادان، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجويان سراسر کشور از «دومین کنفرانس ملی سنجش و ارزشیابی علم»، و درخواست هاي مکرر نسبت به تمديد مهلت ارسال مقاله، مهلت ارسال اصل مقاله تا 20 دی ماه تمديد شد.

پژوهشگراني که تاکنون موفق به ارسال مقالات خود نشده‌اند، مي‌توانند اصل مقالات خود را حداکثر تا تاريخ فوق از طريق سامانه کاربري سايت ارسال نمايند.

دانشگاه اصفهان دومین همایش ملی سنجش و ارزشیابی علم را با عنوان «ارزشیابی کیفیت نظام های سنجش علم، فناوری و صنعت» برگزار می نماید.

شایان ذکر است اين تاريخ به هيچ وجه تمديد نخواهد شد و اعلام نتايج داوري مقالات جدید به تدریج تا 25 دي ماه اعلام خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: