کد خبر: 28122
تاریخ انتشار: شنبه, 26 فروردين 1396 - 10:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

برگزاری چهارمین دوسالانه جشنواره و همایش ملی ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی

منبع : لیزنا
دبیرخانه چهارمین دوسالانه جشنواره و همایش ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی با اعلام برگزاری آن در سال ۱۳۹۶، پایان اردیبهشت ماه  را آخرین فرصت ارسال اثر برای شرکت در آن اعلام کرد.
برگزاری چهارمین دوسالانه جشنواره و همایش ملی ارتقای کیفیت محصولات  فرهنگی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام  روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین دوسالانه جشنواره و همایش ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در ابتدای تابستان سال ۹۶ توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و مؤسسات مردم‌نهاد برگزار می‌شود.

جشنواره با اهداف  شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مؤسسات و فعالان فرهنگی در زمینه تولید محصولات فاخر و تشکیل حلقه‌های مکمل در فعالیت‌های فرهنگی مردمی،  شناسایی و معرفی مؤسسات و فعالان پیشگام در زمینه تولید محصولات فرهنگی فاخر، تبادل تجربیات بین مؤسسات و فعالان فرهنگی و ایجاد هم‌افزایی بیشتر،  جذب ایده‌های نو به واسطه توسعه تعاملات و ایجاد فضاهای مناسب، تشویق مؤسسات و فعالان موفق از طریق ارزیابی محصولات برتر فرهنگی پیش‌بینی و در محورهای موضوعی فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت، سبک زندگی اسلامی ایرانی، هویت ملی دینی، تحکیم و تعالی خانواده و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

جشنواره ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در ۱۱ بخش شامل (۱- فیلم کوتاه، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پویانمایی، نماهنگ و... ۲-کتاب کودک ۳-بازی‌های رایانه‌ای ۴-فضای مجازی ۵-اسباب‌بازی ۶-پوشش و مد ۷-نوشت‌افزار ۸-فناوری‌های نو در محصولات فرهنگی ۹-برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی ۱۰-بخش ویژه طرح و ایده ۱۱-بخش آزاد پیش‌بینی شده است و هر موسسه (فرد) فرهنگی می‌تواند حداکثر ۵ محصول تولید شده در سه سال اخیر منتهی به سال ۹۵ را تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۶ برای داوری به دبیرخانه دائمی جشنواره بفرستد.

همایش ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی نیز در چهار محور مفاهیم، مبانی نظام ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، الگوهای تعیین شاخص، معیار و نظام سنجش و ارزیابی ارتقای کیفیت در انواع آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی، توصیف و تحلیل وضعیت و عملکرد ارزیابی و ارتقای کیفیت آثار، محصولات و فعالیت‌های فرهنگی و شاخص و معیارهای کیفیت در بازی‌های رایانه‌ای، اسباب‌بازی، پوشش (مد و لباس)، فیلم سینمایی و کتاب کودک، معماری اسلامی-ایرانی برگزار می‌شود.

در این همایش علمی که دارای مجوز علمی پژوهشی است، علاقه‌مندان و پژوهشگران علاوه بر ارسال مقالات می‌توانند پایان‌نامه‌ها، تک‌نگاشت‌ها و کتاب‌های تألیفی یا ترجمه خود را تا ۳۰ اردیبهشت ماه به دبیرخانه دائمی ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی ارسال کنند. 

دبیرخانه چهارمین دوسالانه جشنواره و همایش ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان شهید برادران مظفر، نرسیده به خیابان بزرگمهر، بن‌بست مهربان، شماره ۲، مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران قرار دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: