کد خبر: 32106
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 آذر 1396 - 09:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

23 دی

نخستین همایش آلتمتریکس (فرا استنادی) برگزار می شود‌

منبع : لیزنا
نخستین همایش آلتمتریکس (فرا استنادی)  روز شنبه، 23 دی ماه در محل دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
نخستین همایش آلتمتریکس (فرا استنادی) برگزار می شود‌

به گزارش لیزنا، محورهای اصلی همایش آلتمتریکس (فرا استنادی) به شرح زیر است:

--پیشرفت های اخیر در آلتمتریکس و خلاء های حوزه

--اثرگذاری اجتماعی انتشارات علمی در حوزه های مختلف علوم

--چالش های آلتمتریکس در کشورهای غیر انگلیسی زبان مانند ایران

--اهمیت ملی یا محلی کردن سنجه های آلتمتریکس

--محدودیت ها و مشکلات داده ها و سنجه های آلتمتریکس در دسترس

در بخش اول این همایش پرفسور مایم تلوال از دانشگاه وولورهپتون انگلستان (سخنرانی مجازی)، استیسی کونیل از شرکت آلتمتریک (سخنرانی مجازی) و هاجر ستوده از دانشگاه شیراز به عنوان سخنرانان کلیدی همایش و همچنین امیر رضا اصنافی از دانشگاه شهید بهشتی، فرشته دیده گاه از دانشگاه سایمون فریزر کانادا، خوآن آلپرین از دانشگاه سایمون فریزر کانادا (سخرانی مجازی)، کیوان کوشا از دانشگاه وولور همپتون انگلستان (سخرانی مجازی)، احسان محمدی از دانشگاه کارولینای جنوبی آمریکا، زهره زاهدی از دانشگاه لایدن هلند (سخنرانی مجازی)، محمد امین عرفان منش از دانشگاه اصفهان و شیما مرادی از مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور سخنرانی خواهند کرد.

بخش دوم همایش به معرفی و ارائه طرح های پژوهشی پذیرفته شده اختصاص دارد.

کلیه محققان و دانشجویان حوزه آلتمتریکس می توانند طرح های پیشنهادی خود در این حوزه را در قالب چکیده ای بسط یافته به کمیته علمی همایش ارسال کنند. طرح های پیشنهادی می توانند به هر دو زبان فارسی یا انگلیسی ارائه شوند.

طرح های دریافتی توسط کمیته علمی همایش بررسی شده و دو یا سه طرح برتر که رویکردهای موثر و نوآورانه را مورد بررسی قرار می دهند، انتخاب می شوند. پس از انتخاب طرح های برتر، پژوهشگران مربوطه در پروسه همکاری چند ماهه با کمیته علمی همایش روی طرح های پیشنهادی کار کرده و درصدد انتشار مقالات علمی (در نشریات داخلی یا خارجی) بر خواهند آمد. کمیته علمی همایش دسترسی داده های آلتمتریکسی را که از سوی شرکت Altmetric.com ارائه می شود، برای پژوهشگران منتخب فراهم می آورد.

علاقمندان می توانند طرح های پیشنهادی خود و پرسش های مربوط به طرح ها را تا تاریخ 30 آذرماه به ایمیل فرشته دیده گاه به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  و سوالات مربوط به همایش را به ایمیل امیر رضا اصنافی به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

نخستین همایش آلتمتریکی (فرا استنادی) 9 صبح تا 17 عصر روز شنبه، 23 دی ماه در تالار مولوی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

کتابدار
|
Iran
|
1396/10/13 - 08:45
0
0
سلام. براي شرکت در همايش چطور بايد اقدام کنيم. با تشکر
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: