کد خبر: 18540
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 16 بهمن 1393 - 10:35

داخلی

»

مطالب فناوری

»

نرم افزار

رقیب ایرانی وایبر و واتس آپ را دانلود کنید

ساینا اولین نرم افزار پیام رسان رایگان ایرانی است که نسبت به نرم افزارهای مشابه خارجی مانند وایبر و واتس آپ قابلیت کمتری ندارد. کاربر می‌تواند با سایر کاربران ساینا به رایگان تماس بگیرد و پیام متنی، عکس و فیلم به اشتراک بگذارد.
رقیب ایرانی وایبر و واتس آپ را دانلود کنید

 

به گزارش لیزنا، اپلیکیشن ارتباط جمعی ساینا توسط یکی از اپراتورهای تلفن‌همراه در شهریور ماه سال 93 رونمایی شد. این اپلیکیشن که ساینا نام دارد اولین نرم افزار پیام رسان رایگان ایرانی است که نسبت به نرم افزارهای مشابه خارجی مانند وایبر و واتس اپ قابلیت کمتری ندارد. کاربر می تواند با سایر کاربران ساینا به رایگان تماس بگیرید و پیام متنی، عکس و فیلم به اشتراک بگذارد و با تمامی شماره ها در سراسر دنیا تماس ارزان برقرار کند و هزینه های سنگین رومینگ را نپردازد و با حفظ شماره خود به شماره های مختلف اعم از ثابت و همراه اول در مقاصد داخلی و خارجی تماس با کیفیت و ارزان قیمتی را تجربه کند.

 

این نرم افزار پیام رسان در 2 زبان فارسی و انگلیسی ارائه شده که از این لحاظ تنها نرم افزار پیام رسان 2 زبانه است که برای سیستم عامل آی او اس (نسخه 5 به بالا) و هم اندروید (نسخه 4 به بالا) ارائه شده است.

 

علاقه مندان می توانند با مراجعه به http://syna-app.ir این اپلیکیشن را دانلود کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: