کد خبر: 21821
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 آبان 1394 - 20:43

داخلی

»

مطالب فناوری

»

نرم افزار

انتشار نرم افزار Notify توسط فیس‌بوک

فیس بوک نرم افزاری به نام Notify برای صاحبان آیفون منتشر کرد که خوراک خبری و داستان های سرگرم کننده را ارائه و مرتبا به روز می کند.
انتشار نرم افزار Notify توسط فیس‌بوک

به گزارش لیزنا، خبرگزاری های CNN، فوکس و واشنگتن پست جزء هفتاد سازمانی هستند که خوراکهای این نرم افزار را فراهم می کنند. افرادی که نرم افزار انتخابی خود را به صورت ترکیبی از منابع نصب کنند، اخطارهایی به عنوان خوراک خبری برایشان اعلان می شود.

 

این ویژگی در رقابت با Twitter's moments و سرویس اخبار اپل است که خوراک خبری و داستان های کوتاه را خلق می کنند.

 

خوراک داستانی از چندین رده مختلف، شامل فیلم ها، موسیقی، اخبار ورزشی و اخبار هنرمندان در بلاگ پست فیس بوک انتخاب می شود. همچنین دستورالعمل هایی برای تمرینات مدیتیشن و ورزش های دیگر که از تصاویر کتابخانه Getty که آیکون تصاویر همان روز و تاریخ را نشان می دهد، وجود دارد.

 

سرویس Notify تنها بر روی گوشی های آیفون و برای اعضای فیس بوک در ایالات متحده آمریکا فراهم شده است. فیس بوک هنوز زمان ارائه این خدمت به کشورهای دیگر یا اجرا در سیستم عامل های دیگر را اعلام نکرده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: