کد خبر: 21993
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 آذر 1394 - 10:31

داخلی

»

مطالب فناوری

»

نرم افزار

بدون نیاز به نصب نرم افزار در گوشی موبایل جستجو کنید

شرکت گوگل در حال آزمایش پروژه ی جدید "استفاده از نرم افزارهای کاربردی بدون نیاز به نصب آن ها" است.
بدون نیاز به نصب نرم افزار در گوشی موبایل جستجو کنید

 

به گزارش لیزنا، مدتها از زمانی که افراد پشت میز می نشستند و با رایانه های شخصی در وب جستجو می‌کردنند، گذشته است. امروزه اکثر مردم یک سیستم کامپیوتری قوی را در جیب های خود دارند. می خواهید آدرس نزدیکترین رستوران به خانه خود را بیابید؟ کافیست گوشی هوشمند خود را از جیب‌تان خارج کرده و در نرم افزار Yelp جستجو کنید.

 

گوگل قصد دارد این روند را تغییر داده و آسانتر نماید. شرکت گوگل به دنبال بسط دامنه جستجو در گوشی های هوشمند است. شرکت مزبور روشی جدید برای استفاده از نرم افزارها، بدون نیاز به دانلود آنها بر روی گوشی های همراه پیشنهاد داد. این پروژه از چهارشنبه گذشته شروع شده است.

 

این نرم افزار چگونه کار می کند؟

 

اگر به دنبال یافتن هتلی ارزان با استفاده از نرم افزار گوگل که بر روی گوشی هوشمندتان نصب کرده اید، هستید، کافیست کلید واژه مورد نظر خود را در نوار جستجوی برنامه تایپ کرده تا نتایج جستجو در سراسر وب به شما نشان داده می شود. در روش جدید علاوه بر نمایش اطلاعات موجود در وب، اطلاعاتی از نرم افزار Hotel Tonight نیز به شما نشان داده می شود. اگر شما بر روی دکمه ضربه بزنید، گوگل نرم افزار را نیز برای شما باز می کند. شما می توانید اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید و این در حالیست که نرم افزار Hotel Tonight بر روی گوشی شما نصب نشده است. حتی امکان نصب نرم افزار Hotel Tonight  بر روی گوشی شما نیز امکانپذیر است.

 

هم اکنون گوگل تنها امکان استفاده از 9 نرم افزار Hotel Tonight, Weather, New York subway,

, My Horoscope, Visual Anatomy Free restaurant finder Gormey, national- parks guide Chimani و  Useful Knotsرا برای کاربران فراهم کرده است.

 

با به کارگیری این روش، دیگر نیازی به صرف زمان برای دانلود و نصب نرم افزار و استفاده از فضای خالی حافظه گوشی برای نصب نرم افزار نیست. 

برچسب ها :
کامران
|
Iran
|
1394/09/05 - 11:58
0
0
احتمالا از بستر رایانش ابری استفاده کرده
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: