کد خبر: 14535
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 فروردين 1393 - 15:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

شبکه کتاب در قالبی نو به فعالیت خود ادامه می دهد

 علی اکبر حاجی مؤمنی،مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی، از ادامه فعالیت شبکه کتاب در قالب های جدید خبر داد.
شبکه کتاب در قالبی نو به فعالیت خود ادامه می دهد

 

 دکتر علی اکبر حاجی مؤمنی، مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی، در گفتگو با خبرنگار لیزنا در خصوص ادامه فعالیت شبکه کتاب، بیان کرد: نهاد در صدد فعال کردن مجموعه های موجود است و چنانچه بتواند از ظرفیتشان به گونه ای مؤثر استفاده کند، آن ها را حفظ خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: در مورد هیچ یک از مجموعه های موجود پیش داوری صورت نگرفته و همواره کارآمدی و اثربخشی آن معیار و ملاک بررسی بوده است. چنانچه این کارآمدی قابل توجیه باشد، مجموعه موجود به حیات خود ادامه خواهد داد.

 

مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی تصریح کرد: با توجه به برنامه هایی که شبکه کتاب در حال آماده سازی آنهاست، این شبکه به فعالیت خود در قالب هایی جدید ادامه خواهد داد.

 

حاجی مؤمنی از حضور نهاد کتابخانه های عمومی در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: هدف ما حضور در همایش عظیم کتاب است. نگاه ما به نمایشگاه صرفا به عنوان محملی تبلیغاتی نیست، بلکه حضور در نمایشگاه برای ما فرصتی است تا بتوانیم تعاملی سازنده، متعادل و امید بخش با ناشران حوزه کتاب و نشریات داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر محل استقرار غرفه نهاد هنوز مشخص نشده و برای تعیین مکانی مناسب در تعامل با برگزار کنندگان هستیم.

برچسب ها :
علی رسولی
|
Iran
|
1393/01/24 - 18:52
2
0
امیدواریم جناب مومنی و هم فکران نخواهند چرخ را از ابتدا خلق کنند و تمام دستاوردهای دوران هشت سال گذشته را با وجود نقاط ضعف و اشکالات محتوایی به کناری نهند. به طور مثال واحد فرهنگی نهاد از ابتدا تاکنون بسیار پر توان به توسعه کتابخوانی اقدام کرده است و کتابخانه را از جایی که شبیه کفشداری بوده به اداره فرهنگی بدل کرده امیدوارم این رویه با ایجاد اصلاحاتی در دوران جدید ادامه یابد.
خسته از زندگی
|
United Kingdom
|
1393/01/20 - 11:32
0
5
از مسئولین نهاد خواهشمندیم به افرادی که با داشتن شایستگی های لازم در آزمون استخدامی، به دلیل نگاه های خاص مسئولین گذشته که در استخدام دوستان و آشنایان خود داشته اند، رد پذیرش شده اند، پاسخ درستی دهند از مسئولین خواهشمندیم پرونده این افراد مورد بازنگری قرار گیرد تا افراد پذیرفته شده بر اساس توانایی ها و شایستگی های خود استخدام شوند نه به وسیله بند پ
پاسخ ها
بی کار
| Iran |
1393/01/26 - 13:52
بسیار موافقم
من در طول آزمون های نهاد 3 بار در مرحله ی مصاحبه مردود شدم
چنانچه می دانم اگر بار علمی کمتری نسبت به قبول شده گان داشتم 3 بار به مصاحبه دعوت نمی شدم
امیدوار به زندگی
| Iran |
1393/01/23 - 13:06
جانا سخن از زبان ما می گویی
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: