شبکه کتاب در قالبی نو به فعالیت خود ادامه می دهد

 

 دکتر علی اکبر حاجی مؤمنی، مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی، در گفتگو با خبرنگار لیزنا در خصوص ادامه فعالیت شبکه کتاب، بیان کرد: نهاد در صدد فعال کردن مجموعه های موجود است و چنانچه بتواند از ظرفیتشان به گونه ای مؤثر استفاده کند، آن ها را حفظ خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: در مورد هیچ یک از مجموعه های موجود پیش داوری صورت نگرفته و همواره کارآمدی و اثربخشی آن معیار و ملاک بررسی بوده است. چنانچه این کارآمدی قابل توجیه باشد، مجموعه موجود به حیات خود ادامه خواهد داد.

 

مدیر روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی تصریح کرد: با توجه به برنامه هایی که شبکه کتاب در حال آماده سازی آنهاست، این شبکه به فعالیت خود در قالب هایی جدید ادامه خواهد داد.

 

حاجی مؤمنی از حضور نهاد کتابخانه های عمومی در بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: هدف ما حضور در همایش عظیم کتاب است. نگاه ما به نمایشگاه صرفا به عنوان محملی تبلیغاتی نیست، بلکه حضور در نمایشگاه برای ما فرصتی است تا بتوانیم تعاملی سازنده، متعادل و امید بخش با ناشران حوزه کتاب و نشریات داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر محل استقرار غرفه نهاد هنوز مشخص نشده و برای تعیین مکانی مناسب در تعامل با برگزار کنندگان هستیم.