کد خبر: 14590
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 فروردين 1393 - 16:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

فریبرز خسروی: فعالیت های مثبت را می بینیم و ادامه می دهیم

  دکتر خسروی: کتابخانه ملی در سطح سازمانی فعالیت هایی داشته است و طبعا هر عملکردی زمینه های مثبت و منفی دارد. ما سعی می کنیم مثبت ها را ببینیم و ادامه دهیم.
فریبرز خسروی: فعالیت های مثبت را می بینیم و ادامه می دهیم

 

دکتر فریبرز خسروی، معاون پژوهش، برنامه ریزی، و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، در گفتگو با خبرنگار لیزنا درباره ارزیابی فعالیت های کتابخانه ملی در دوره ای که گذشت، بیان کرد: در سطح سازمانی دوستان فعالیت هایی داشتند و طبعا هر عملکردی زمینه های مثبت و منفی دارد. ما سعی می کنیم مثبت ها را ببینیم و ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به نقش مرجعیت سازمان اسناد و کتابخانه ملی، اظهار داشت: کتابخانه ملی برای اجرای مسئولیت های خود در حوزه استانداردسازی خدمات کتابداری و آرشیوی، وظایف را به دو فاز درون سازمانی و برون سازمانی تقسیم کرده است، باشد که با انجام وظایف درون سازمانی به نحو احسن، بتوانیم به اهداف برون سازمانی، نیز دست یابیم.

 

خسروی در خصوص اولویت های کاری خود گفت: برنامه های این معاونت پژوهش، آموزش، فناوری و برنامه ریزی را در بر می گیرد، امید است با برنامه ریزی دقیق در سطح سازمان بتوانیم در پیشبرد اهداف ملی تأثیر گذار باشیم.

 

گفتنی است دكتر فريبرز خسروي طي نشستي كه 20 فروردین 1393 در محل سالن كنفرانس حوزه رياست سازمان اسناد و كتابخانه ملي برگزار گردید، به عنوان معاون پژوهش، برنامه ريزي و فناوري اين سازمان انتخاب شد.

 

 

 

برچسب ها :
کاظم حافظیان رضوی
|
Iran
|
1393/01/30 - 14:13
0
2
با آنچه در شیوه رفتار علمی و اجرایی دکتر خسروی سراغ دارم بدون شک ایشان به رویه ای که اشاره کرده اند وفا دار خواهند بود . برای ایشان آرزوی توفیق می نمایم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: