کد خبر: 17374
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 آبان 1393 - 13:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

مهم‌ترین مسائل مطرح شده توسط کتابداران تبریزی مشکلات اداری بود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی با بیان جزئیات سفر سرپرست اداره کل امور مجلس نهاد به این استان گفت: آقای محمدزاده از کتابخانه مرکزی شهر تبریز بازدید کردند و از نزدیک در جریان سوالات و مشکلات کتابداران قرار گرفتند. مهم‌ترین مسائل مطرح شده توسط کتابداران مشکلات اداری از قبیل پرداخت حق سرپرستی خانواده به کتابداران خانم و ارتقای شغلی بود. 
مهم‌ترین مسائل مطرح شده توسط کتابداران تبریزی مشکلات اداری بود

 

حسن خدایی سیه‌رود، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار لیزنا دربارهٔ جزئیات همایش تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی در آن استان که با حضور مرتضی محمدزاده، سرپرست اداره کل امور مجلس نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار شد، توضیح داد.

 

تشریح سیاست‌ها و خط‌مشی‌های نهاد در رابطه با ارتقای وضعیت کتابخانه‌ها و شرایط کاری کتابداران

خدایی گفت: در این نشست نمایندهٔ ولی فقیه، جمعی از مسئولان استانی، کتابداران، خیرین، کتابخوانان، فرهیختگان، نویسندگان و فعالان ترویج کتابخوانی حضور داشتند. آقای محمدزاده در این نشست به تشریح سیاست‌ها و خط‌مشی‌های نهاد در رابطه با ارتقای وضعیت کتابخانه‌ها و شرایط کاری کتابداران سخن گفت.

 

وی همچنین دیدگاه دبیرکل نهاد را در خصوص لزوم توجه به مخاطبان و اعضای کتابخانه به خصوص بخش کودک و نوجوان شرح داد.

 

مقایسهٔ آماری بین عملکرد نهاد در سال 93 با سال‌های گذشته/ مهم‌ترین مسائل مطرح شده توسط کتابداران مشکلات اداری بود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی مقایسهٔ آماری بین عملکرد نهاد در سال 93 با سال‌های گذشته و اشاره به توسعه منابع و کتابخانه‌ها در سال جاری را از دیگر محورهای سخنان محمدزاده دانست و گفت: پس از این نشست آقای محمدزاده از کتابخانه مرکزی شهر تبریز بازدید کردند و از نزدیک در جریان سوالات و مشکلات کتابداران قرار گرفتند. مهم‌ترین مسائل مطرح شده توسط کتابداران مشکلات اداری از قبیل پرداخت حق سرپرستی خانواده به کتابداران خانم و ارتقای شغلی بود.

 

برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی در هفتهٔ کتاب

خدایی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در هفتهٔ کتاب اشاره کرد و مهم‌ترین این برنامه‌ها را چنین برشمرد:  تجلیل از فعالان کتاب و کتابخوانی در تمام شهرستان‌ها، تجلیل از کاربران فعال کتابخانه‌های عمومی و خیرین و یاوران کتابخانه‌ها، ثبت نام رایگان در کلیهٔ کتابخانه‌های عمومی استان در تمام طول هفته، مصاحبه رادیو - تلویزیونی مدیرکل استانی با خبرنگاران، بازدید از کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های مدارس و دانشگاه و حوزه، بازدید از گنجینه نسخ خطی، دیدار با امامان جمعه و هماهنگی با نمایندگان مجلس برای بازدید از کتایخانه‌های عمومی.

 

بازگشایی شش کتابخانه آموزشگاهی تعطیل شده در شهر تبریز

خدایی در پایان از بازگشایی شش کتابخانه آموزشگاهی تعطیل شده در شهر تبریز با همت و پیگیری انجمن کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

 

برچسب ها :
کتابدار مازنی
|
Iran
|
1393/08/27 - 07:49
1
2
در استان مازندران امور اداری پناه بر خدا پیش میرود دو نفر در شرایط کاملا مساوی 300تومان اختلاف حقوقی دارند فریاد رسی باید
کتابدار
|
Iran
|
1393/08/27 - 07:47
0
1
ای کاش دبیر کل محترم سری هم به مازندران میزدند مشکلات اداری ونقصان نیروی متخصصدر امور اداری بیداد میکند
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: