کد خبر: 24620
تاریخ انتشار: جمعه, 04 تیر 1395 - 12:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

در سال تحصیلی جدید اجرایی می شود

نشست‌ کتابخوان در دانشگاهها و خوابگاه‌های دانشجویی

منبع : لیزنا
علیرضا مختارپور، دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از برگزاری نشست کتابخانه ها در مدارس و محیط‌های دانشگاهی در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ خبر داد.
نشست‌ کتابخوان در دانشگاهها و خوابگاه‌های دانشجویی

 

 علیرضا مختارپور، دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در گفتگو با خبرنگار لیزنا گفت: نشست کتابخوان در نظر دارد امسال با شروع سال تحصیلی جدید در بسیاری از دانشگاه های کشور و محیط های خوابگاه دانشجویی، نشست هایی کوچک در قالب گفتمان کتاب و بحث و بررسی کتاب اجرا کند و امیدواریم مسئولان دانشگاهی هماهنگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی به همکاری آموزش و پرورش در سال قبل اشاره کرد و گفت: در سال گذشته برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و برگزاری نشست های کتابخوان در آموزش و پرورش موفق تر بوده ایم و نشست های بسیار خوبی در سال ۹۴ اجرا شد اما هنوز به سطح توقع ما نرسیده است و تعداد آن باید بالاتر رود.

مختار پور تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی مربوطه در کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم می‌توانند در حوزه ترویج کتاب و کتاب‌خوانی گام مهمی بردارند و با نهاد کتابخانه‌های عمومی همکاری و مشارکت کنند.

وی ضمن تشکر از رسانه ملی که توجه خاص و نگاه ویژه به کتابداران و کتابخانه ها دارد، گفت: رسانه ملی از ابتدای نشست کتابخوان تا کنون با ما همکاری لازم را داشته است و ۴۴ نشست کتابخوان را پخش کرده است.

مهدی کتابدرا مظلوم
|
Iran
|
1395/04/05 - 10:58
8
22
درود بر جناب مختار پور عزیز محبوب کتابدران
اقای مختار پور اگه فقط مسئله روسای شهرستانها رو که واقعا خون ما کتابدران بی کس و کار رو تو شیشه کرده اند رو حل کنید که اینقد اینا تکبر نورزمد و سلیقه ای رفتارنکنند و قانون مدار باشد دیگه ما هیچ درخواستی از شما نداریم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: