کد خبر: 24998
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 مرداد 1395 - 23:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

انجمن کتابداری ایران؛ حامی علمی همایش شهر هوشمند

منبع : لیزنا
عضو هیات مدیره انجمن علمی کتابداری ایران گفت: انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران حلقه ای واسط بین جامعه کتابداری  و همایش های مرتبط با این جامعه است.
انجمن کتابداری ایران؛ حامی علمی همایش شهر هوشمند

 مهرناز خراسانچی، عضو هیات مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران و مسئول روابط عمومی انجمن در گفتگو با خبرنگار لیزنا گفت: انجمن کتابداری ایران توافقاتی با دکتر مصطفی امینی دبیر کارگروه توسعه خدمات همایش شهر هوشمند در زمینه همکاری علمی در این همایش داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه انجمن علمی کتابداری به عنوان حامی علمی این همایش است،  افزود: طبق توافقات صورت گرفته قرار شد تا انجمن کتابداری به عنوان حامی علمی این همایش حضور داشته باشد و چنانچه در پنل های این همایش نیاز به حضور سخنران از رشته علم اطلاعات و دانش شناسی باشد، انجمن این سخنران را معرفی خواهد کرد.

خراسانچی با بیان اینکه انجمن علمی کتابداری به عنوان پل ارتباطی جامعه علم اطلاعات و دانش شناسی با سایر انجمن ها است، تصریح کرد: در ازای همکاری  انجمن با همایش شهر هوشمند، این همایش تخفیف 40 درصدی برای اعضای فعال که عضویت فعال دارند در نظر گرفته است.

 

عضو هیات مدیره انجمن علمی کتابداری ایران با بیان اینکه تمامی اعضای هیات مدیره انجمن می توانند در این همایش به صورت رایگان شرکت کنند، ادامه داد: در این همایش پیشنهاد کارگاه کتابخانه های هوشمند هم داده شده است که در صورت توافق افراد شرکت کننده میتوانند در آن حضور یابند.

 

وی اظهار داشت: در حاشیه همایش شهر هوشمند انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران غرفه‌ای دارد و علاوه بر اینکه انجمن در این غرفه به افراد معرفی می شود کتابداران نیز می توانند عضویت خود را با تخفیف در این غرفه تمدید کنند.

 

وی یادآور شد: دومین «همایش شهر هوشمند، زیر ساخت و فرصت های سرمایه‌گذاری» با هدف توسعه‌ی خدمات بر بستر زیرساخت‌های شهر هوشمند، اول و دوم شهریور ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود و از تمامی کتابداران دعوت می کنیم در این همایش حضور یابند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: