کد خبر: 31050
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 مهر 1396 - 10:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

نمایشگاه کتاب فرانکفورت 3

«وایلی» برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران برنامه‌ای ندارد

منبع : لیزنا
 مسئول نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های «وایلی» در گفت و گو با خبرنگار لیزنا ضمن اشاره بر عدم تمایل این مجموعه برای حضور در نمایشگاه تهران، نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2017 را موفقیت آمیز توصیف کرد.
«وایلی» برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران برنامه‌ای ندارد

توربن کاسدورف، مسئول نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های شرکت «وایلی» درباره نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2017 گفت: در سه روز اول نمایشگاه نشست هایی با عنوان «بیزنس دیز (روزهای تجارت)» برگزار شد. در این نشست ها فعالیت های تجاری معرفی شد و ناشرها با کاربرانشان گفتگو و بحث کردند. ناشران بزرگی مثل «وایلی» درمورد قراردادهای بزرگ صحبت کردند و  به توافق رسیدند و توانستند مقدمات بسیاری از قراردادها را اجرایی کنند.

کاسدورف سه روز اول نمایشگاه‌ها را موفقیت آمیز توصیف کرد و ادامه داد: حدود 20 نفر از کارکنان شرکت «وایلی» در نمایشگاه حضور دارند تا با کاربرانمان چهره به چهره صحبت بکنیم و از نیازهایشان مطلع شویم. در روزهای برگزاری نمایشگاه مباحث خوبی را با ناشران و همکارانمان و همینطور با کاربران تجاری‌ دنبال کرده‌ایم.

وی  با اشاره بر اینکه شرکت «وایلی» در ایران نیز خدماتی ارائه می‌کند و بعضی از کتابخانه ها از وایلی استفاده می‌کنند، در رابطه با حضور این شرکت در نمایشگاه کتاب تهران گفت: سیاست شرکت «وایلی» این است که در نمایشگاه‌های بزرگی مثل فرانکفورت، اکسپو و پکن حضور داشته باشیم. برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران هنوز برنامه‌ای نداریم چون نمایشگاه کتاب تهران فعلا نمایشگاه بزرگی نیست. ترجیح می‌دهیم در نمایشگاه‌های بزرگ‌تری شرکت کنیم تا با کاربران بیشتری در ارتباط باشیم.

به گفته او  نمایندگان شرکت «وایلی» در حوزه آسیا، با ایران در رابطه با فروش محصولات این شرکت به کتابخانه‌ها در ارتباط هستند.

کاسدورف درباره «اتیپون»، شریک تجاری جدید شرکت «وایلی» گفت: «اتیپون» یک شرکت بزرگ آمریکایی است که در همکاری با «وایلی» کانال های ارتباطی جدیدی را ارائه می‌کند تا وایلی بتواند جستجو‌های بهتری را به کاربرانش ارائه دهد که هم هوشمندانه‌تر است و هم ابزارهای جدیدی را برای جستجو و کاریابی در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

وی از انعقاد این قرارداد با اتیپون ابراز خرسندی کرد و گفت که مطمئن است که این قراردها دستاوردهای متعددی برایشان در پی خواهد داشت. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: