کد خبر: 31767
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آبان 1396 - 09:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

به‌زودی جلد دوم کتاب «ریخت‌شناسی قصه‌های قرآن» نهایی می‌شود

منبع : لیزنا
 نویسنده کتاب «ریخت‌شناسی قصه‌های قرآن» با اشاره به فعالیت‌های اخیر خود از نهایی کردن جلد دوم این کتاب تحت عنوان «ریخت‌شناسی قصه موسی» خبر داد.
به‌زودی جلد دوم کتاب «ریخت‌شناسی قصه‌های قرآن» نهایی می‌شود

محمد حسینی، نویسنده درگفت‌وگو با خبرنگار لیزنا با اشاره به فعالیت های اخیر خود بیان کرد: علاوه بر کتاب «مبانی ویرایش کتاب و مقدمه زبان داستان» که زمستان سال گذشته از من منتشر شد و کم و بیش موفق بود، رمان «آنها که ما نیستیم» هم در زمستان سال 1394 به چاپ رسید و خوشبختانه هفته گذشته چاپ سوم آن از سوی ناشر به بازار آمد.

این نویسنده ادامه داد: درحال حاضر مشغول نوشتن رمان «زمستان سرزده» هستم و امیدوارم کارهای نهایی آن در آذرماه امسال تکمیل و برای زمستان به ناشر سپرده شود، به نظرم این کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سال آینده منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه عرضه این کتاب در نمایشگاه کتاب یک پیش فرض است، اظهار داشت: برای ارائه کتاب «زمستان سرزده» در نمایشگاه کتاب دوره آتی عجله‌ای ندارم چرا که در وهله اول رضایت قطعی خودم از کتاب مطرح است و سپس ناشر باید فرصت لازم برای انجام مراحل چاپ و نشر را داشته باشد.

حسینی بیان کرد: کاری که هم اکنون در دست دارم و پس از اتمام رمان «زمستان سرزده» با تمرکز بیشتری به آن خواهم پرداخت، نهایی کردن جلد دوم کتاب «ریخت شناسی قصه های قرآن» است که جلد نخست آن حدود 10 تا 12 سال گذشته چاپ شده بود. لذا به زودی کارها برای جلد دوم آن با نام «ریخت شناسی قصه موسی» به نتیجه می رسد و با تمام شدن قصه موسی «کتاب ریخت شناسی قصه های قرآن» من در دو جلد پایان می یابد.

وی درباره این دو جلد کتاب توضیح داد: چون قصه موسی تنها قصه ای بود که به دلیل حجم قابل توجه در جلد یک نیامده بود، آن را در جلد دوم طرح کردیم. جلد اول کتاب توسط نشر ققنوس منتشر شده است و هم اکنون چاپ چهارم یا پنجم آن فروخته می شود.

 

به گفته این نویسنده، به تبع جلد اول کتاب «ریخت شناسی قصه های قرآن» جلد دوم هم برای چاپ به نشر ققنوس سپرده خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: