کد خبر: 34769
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 خرداد 1397 - 15:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

علی نیکنام

هدف کتابداران تبلیغ سبک زندگی رضوی در میان مردم است

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار لیزنا از استقبال خوب مردم از جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.
هدف کتابداران تبلیغ سبک زندگی رضوی در میان مردم است

علی نیکنام در مورد فعالیت های اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: ما امسال در نمایشگاه بین المللی قران شرکت کردیم. هدف ما از شرکت در این نمایشگاه این بود که در مورد جشنواره رضوی تبلیغات بیشتری کنیم و کتاب هایی را که برای شرکت در این جشنواره انتخاب شده اند بیشتر به جامعه کتابخوان معرفی نماییم. ما می خواهیم مردم کتابخوان خود را برای حضور و شرکت در این جشنواره بزرگ دعوت کنیم. خوشبختانه در نمایشگاه کتاب از این جشنواره هم در حوزه کودک، هم در حوزه نوجوان و هم در حوزه بزرگسال  استقبال خوبی شده است. امیدواریم با همت کتابداران خود در کتابخانه های عمومی در سراسر استان این جشنواره به نسبت سال های گذشته با استقبال بیشتری رو به رو شود.

وی در مورد میزان استقبال از این جشنواره کتابخوانی اظهار داشت: هرچند تاکنون آمار دقیقی از میزان علاقه به مشارکت هموطنان در این جشنواره وجود ندارد اما گزارش ها نشان می دهد که استقبال خوبی از این جشنواره هم در نمایشگاه بین المللی قران و هم در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عمل آمده است. مردم اقلام تبلیغاتی این بخش را از ما گرفته اند و ما امیدوار هستیم با شرکت مخاطبان کتابخوانی که علاقمند هستند در این جشنواره شرکت کنند، با استقبال خوب و چشمگیری رو به رو شویم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران در مورد فعالیت های کتابداران کتابخانه های سطح استان تهران در برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره  توضیح داد: از یک طرف کتابداران ما به واسطه ذات کاری خودشان و با هدف ترویج کتابخوانی، باید در این فرصت پیش آمده هرچه بیشتر راجع به کتاب های معرفی شده در جشنواره کتابخوانی رضوی به مردم و مخاطبان کتابخانه ها توضیح دهند و آنها را برای شرکت در این جشنواره جذب کنند. اما بُعد دیگر این قضیه ارادتی است که کتابداران ما به این خاندان و به امام رضا دارند. به نظر می سد که کتابداران عزیز ما در کتابخانه ها به واسطه ارادتی که به امام هشتم دارند تلاش می کنند و زحمت می کشند تا این سبک زندگی رضوی را تبلیغ کنند و در میان مردم به عرصه ظهور برسانند.

نیکنام در مورد ارزیابی تبلیغات انجام گرفته در سطح کتابخانه ها با توجه به امکانت موجود مانند پوسترهای چاپ شده و غیره نیز گفت:  قطعا از میزان تبلیغات انجام گرفته راضی نیستم اما سعی ما در این هست که در فرصت باقی ماننده تبلیغات بیشتری را در این حوزه داشته باشیم.

فاطی
|
Iran
|
1397/03/10 - 10:59
0
0
سلام فقط خواستم بگم خسته نباشید.مطالبتون عالیییییییی
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: