کد خبر: 4518
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 اسفند 1389 - 20:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

واكنش واعظي به برخي شايعات درباره تصدي رياست كتابخانه ملي

دبير كل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور در پاسخ به برخي از شايعات گفت: كمابيش بر مطرح بودن اين مباحث واقف هستم اما اينكه قرار است بنده رئيس كتابخانه ملي ايران شوم تاكنون كسي پيشنهادي به من نداده است.

 

به گزارش لیزنا به نقل از فارس، منصور واعظي، دبير كل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور، در خصوص نقل و قول‌هايي مبني بر انتخاب وي به عنوان رئيس كتابخانه ملي ايران و ادغام اين نهاد با كتابخانه ملي ايران، اظهار داشت: بنده هم درباره اين موضوع، مطالب بسياري شنيدم و برخي‌ها هم از جانب بنده نقل كردند كه با اين موضوع موافق هستم.

وي اضافه كرد: وسعت شايعه به قدري بود كه يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني نشستي را با اين مضمون كه يكسري مؤافق رئيس كتابخانه ملي شدن بنده بوده و برخي ديگر مخالف هستند را برگزار كرد و به نوعي در سخراني بنده، سؤالاتي در اين خصوص نيز مطرح شد.

واعظي با بيان اينكه كمابيش بر مطرح بودن اين مباحث واقف هستم اما اينكه قرار است بنده رئيس كتابخانه ملي ايران شوم تاكنون كسي پيشنهادي به من نداده است، بيان كرد: ادغام نهاد كتابخانه‌‌هاي عمومي كشور و كتابخانه ملي ايران نيازمند كارشناسي است چراكه بايد در شوراي عالي اداري كشور به تصويب برسد.

دبيركل نهاد كتابخانه‌هاي عمومي كشور گفت: بحث‌هايي در خصوص ادغام اين نهاد با كتابخانه ملي ايران مطرح بوده اما صحت اين امر كه بالاخره ادغام مي‌شود يا خير بايد يك كار كارشناسي انجام شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: