کد خبر: 7343
تاریخ انتشار: یکشنبه, 11 دی 1390 - 16:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی تصویب شد

سرپرست کميته برنامه ريزی کتابداری واطلاع رسانی وابسته به شورای گسترش آموزش عالی، از تصویب برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی توسط شورای عالی برنامه ريزی خبر داد.

دکتر جعفر مهراد در گفتگو با لیزنا با بیان این مطلب افزود: "اين برنامه پيش از اين توسط گروه برنامه ريزی علوم اجتماعی تصويب شده بود. "

وی اظهار داشت: "شورای عالی برنامه ريزی، برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی را که توسط جناب آقای دکتر جمشيديها رييس گروه علوم اجتماعی ارائه شده بود، با اکثريت آراء تاييد نمودند و ضرورت اجرای اين برنامه را در دانشگاه هاي متقاضی اجرای اين برنامه مورد تاکيد قرار دادند."

دکتر مهراد در ادامه بیان کرد: "برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی ابتدا در کميته برنامه ريزی کتابداری و اطلاع رسانی، چندين ماه توسط اعضای کميته، مورد مطالعه قرار گرفته و پس از بررسی همه جانبه لاجرم اين برنامه بصورتيکه در شورای عالی برنامه ريزی تصويب شده است، تهيه و تدوين گرديد."

سرپرست کميته برنامه ريزی کتابداری واطلاع رسانی گفت: "برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی که اکنون به تصويب شورای عالی برنامه ريزی رسيده، در انتظار امضای وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوری، جناب آقای دکتر کامران دانشجو است که در اين مورد سعی می شود که اين برنامه در اولين فرصت ممکن به امضای مقام عالی وزارت برسد."

گفتنی است برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی يکی از گرايش های کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی است که به موازات آن ساير گرايش ها مانند مديريت کتابخانه های دانشگاهی، مديريت اطلاعات و کتابداری کودک و نوجوان نيز در دست بررسی و اقدام می باشد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: