گرايش مديريت کتابخانه های دانشگاهی تصويب شد

 

دکتر جعفر مهراد سرپرست کميته برنامه ريزی کتابداری و اطلاع رسانی در گفتگو با لیزنا با اعلام اين خبرافزود: امروز يکشنبه مورخ 19 مردادماه 1391 به دعوت معاون آموزشی وزارت علوم، تحقيقات و فناوری، جلسه شورای عالی برنامه ريزی در دفتر معاونت آموزشی تشکيل شد.

وی در ادامه اظهار داشت: اين جلسه که از ساعت 7:30 شروع و تا 10 ادامه داشت، برنامه گرایش مديريت کتابخانه های دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد که پيش از اين به تصويب کميته برنامه ريزی کتابداری و اطلاع رسانی رسيده بود و در دستور کار شورای عالی برنامه ريزی قرارداشت، بررسی شد.

سرپرست کميته برنامه ريزی کتابداری و اطلاع رسانی افزود: در اين جلسه ابتدا گرايش مديريت کتابخانه های دانشگاهی به بحث گذاشته شد و دکتر مهراد ضمن ارائه مشخصات کلی و سرفصل درس ها به صورت مصور، درباره کاربردی بودن اين برنامه سخن گفت و از آن دفاع کرد.

دکتر مهراد بیان کرد: پس از استماع اعضای شورای عالی برنامه ريزی، برخی از سئوالات مطرح در اين باره توسط سرپرست کميته برنامه ريزی کتابداری و اطلاع رسانی پاسخ داده شد. تنها بنا به پيشنهاد يکی از اعضا و تاييد شورا مقرر شد درسی درباره «مبانی و فلسفه ارزشی اطلاعات و دانش» به عنوان درس اختياری به مجموعه درس های اختياری اضافه شود.

به گفته دکتر مهراد، پس از رای گيری، اين برنامه به اتفاق آراء به تصويب رسيد.