کد خبر: 20102
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 07 خرداد 1394 - 15:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

كارگاه آموزشي نرم افزار NVDA براي نابينايان

اداره كل اطلاع رساني سازمان اسناد و كتابخانه ملي با همكاري انديشگاه فرهنگي كارگاه آموزشي نرم افزار NVDA  براي نابينايان برگزار مي كند.
كارگاه آموزشي نرم افزار NVDA براي نابينايان


به گزارش لیزنا، اداره كل اطلاع رساني كتابخانه ملي با همكاري انديشگاه فرهنگي كارگاه آموزشي نرم افزار    NVDA  را براي نابينايان برگزار مي كند.


اين كارگاه آموزشي با تدريس محمدرضا راشاد به صورت رايگان برگزار خواهد شد.


علاقه مندان جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي 81623329 و 81623231 و يا با پست الكترونيكي بخش نابينايان به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس حاصل نمايند .


لازم به توضيح است مهلت ثبت نام اين كارگاه آموزشي تا 12 خرداد 94 است و زمان برگزاري كارگاه پس از ثبت نام نابينايان گرامي متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است ان.وي.دي.اي (NVDA) همچون جاز يک نرم افزار صفحه خوان است که با تبديل نوشته هاي روي صفحه به صوت افراد نابينا را در کار با کامپيوتر ياري می کند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: