کد خبر: 21182
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 مهر 1394 - 08:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاه آسیب شناسی شیوه تدوین مقالات علمی – پژوهشی

  ستاد برگزاری همایش ملی چالش های نابینایان با همکاری انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران – شاخه فارس ، به برگزاری کارگاه آموزشی در تاریخ 15 مهر ماه می پردازد.
کارگاه آسیب شناسی شیوه تدوین مقالات علمی – پژوهشی

 

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی، بازرس انجمن و سرپرست کمیته روابط عمومی و امور کتابخانه های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران – شاخه فارس، با اعلام این خبر افزود: این کارگاه آموزشی با عنوان  «آسیب شناسی شیوه تدوین مقالات علمی – پژوهشی» در  سالن کنفرانس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری واقع در شیراز- بلوار جمهوری اسلامی- خیابان جام جم برگزار می گردد.

 

وی گفت این کارگاه در تاریخ چهارشنبه  ۱5 مهرماه ۱۳۹۴ از ساعت 16:30 الی 18 توسط دکتر حسن مقدس زاده عضو هیات علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند تا تاریخ 10 مهرماه ۱۳۹۴ از ساعت 8:30 الی 13 با شماره های  09303389060 یا  38318819-071 تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: