کد خبر: 21902
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 28 آبان 1394 - 10:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاه «نرم افزار پایتون و ابزارهای پردازش زبان طبیعی»

      کارگاه آموزشی «نرم افزار پایتون و ابزارهای پردازش زبان طبیعی» در 30 آبان 1394در کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
کارگاه «نرم افزار پایتون و ابزارهای پردازش زبان طبیعی»

 

به گزارش لیزنا، انجمن کتابداری و اطلاع رسانی، شاخه خراسان با همکاری مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد، کارگاهی با عنوان «نرم افزار پایتون و ابزارهای پردازش زبان طبیعی» برگزار می کند.

 

کارگاه « نرم افزار پایتون و ابزارهای پردازش زبان طبیعی» روز شنبه 30 آبان ماه 1394 ساعت 8 صبح الی 16 بعد از ظهر با تدریس حمید روحانی برگزار می شود.

 

 

هزینه ثبت نام کارگاه 30 هزار تومان است. به دانشجویان 20 درصد و به اعضای انجمن 15 درصد تخفیف داده می شود. ارائه کپی کارت دانشجویی و اصل آن برای دانشجویان الزامی است.

 

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09138727730، مسئول کمیته آموزش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه خراسان تماس بگیرند یا با این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه کنند.

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: