کد خبر: 23700
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 ارديبهشت 1395 - 09:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاه «حفاظت و نگهداری از مواد و منابع کتابخانه ای»

کارگاه «حفاظت و نگهداری از مواد و منابع کتابخانه ای» به همت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، شاخه همدان مورخ نهم اردیبهشت 95 برگزار می شود.
کارگاه «حفاظت و نگهداری از مواد و منابع کتابخانه ای»

 

به گزارش لیزنا، کارگاه «حفاظت و نگهداری از مواد و منابع کتابخانه ای» با تدریس دکتر فامیل روحانی  9 اردیبهشت ماه 1395 ساعت 15 الی 17 در محل کتابخانه عمومی اعتمادیه همدان برگزار می شود.

 

 این کارگاه با همت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه همدان و همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان برگزار می گردد.

 

علاقه مندان به شرکت در این کارگاه می توانند هزینه ثبت نام ( هزینه ثبت نام افراد عادی: 150000 ریال، هزینه ثبت نام افراد عضو انجمن کتابداری: 100000 ریال) را  به  شماره حساب 2413057550 بانک تجارت شعبه دانشگاه بوعلی سینا به نام انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه همدان قابل واریز نمایند و جهت تکمیل مراحل ثبت نام  تا تاریخ 7 اردیبهشت ماه، مشخصات خود ( نام و نام خانوادگی، شماره موبایل و کدملی) را به ایمیل انجمن به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال نمایند.

 

گفتنی است به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی شرکت ارائه می شود. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 09356555679 تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: