کد خبر: 23767
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 ارديبهشت 1395 - 09:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاه «تحلیل محتوا با نرم افزار MaxQDA»

کارگاه آموزشی «تحلیل محتوا با نرم افزار MaxQDA» با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، شاخه خراسان و مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.
کارگاه «تحلیل محتوا با نرم افزار MaxQDA»

 

به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی «تحلیل محتوا با نرم افزار MaxQDA» به مدت 4 ساعت روز پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 در  مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد ساعت 8 الی 12 و به همت انجمن کتابداری شاخه خراسان برگزار می شود.

 

دکتر رجبعلی بگلو، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و دکتر سمیه سادات آخشیک، عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی مدرسان این کارگاه هستند.

 

سرفصل های آموزشی این دوره عبارت است از: 

 

-          آشنایی با تحلیل محتوا (انواع رویکردهای تحلیل محتوای کمی و کیفی)

-          معرفی نرم افزار MAXQDA

-          آموزش عملی کار با نرم افزار تحلیل محتوای کیفی داده ها با استفاده از MAXQDA

 

علاقه مندان به شرکت در این کارگاه می بایست هزینه ثبت نام را (30000 تومان، اعضای انجمن کتابداری 25000 تومان) به شماره حساب جاری انجمن در بانک تجارت 0425047957 شعبه دانشگاه فردوسی یا به شماره کارت 6037991315730808 بانک ملی به نام دکتر رحمت الله فتاحی واریز و تصویر فیش واریزی را به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

 

گفتنی است به منظور تکمیل مراحل ثبت نام علاقه مندان باید فرم ثبت نام کارگاه را نیز تکمیل نمایند. به علت محدودیت فضا، اولویت با کسانی است که فرآیند ثبت نام را تکمیل کرده باشند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: