کد خبر: 2401
تاریخ انتشار: شنبه, 02 مرداد 1389 - 18:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاه آموزشی برنامه نویسی سی (مقدماتی)

برگزار شد

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، به نقل از وبلاگ انجمن کتابداری و اطلاع رسانی استان یزد، کارگاه آموزشی برنامه نویسی سی (مقدماتی) توسط انجمن کتابداری و اطلاع رسانی استان یزد و با همکاری کتابخانه امام علی(ع) در چهار جلسه برگزار می شود.

مدرس این کارگاه خانم ابراهیمی، دانشجوی کارشناس ارشد کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه اصفهان، خواهد بود.

کارگاه مذکور نیمه دوم مرداد ماه 1389 و از دوشنبه مورخ  18/5/89 آغاز می گردد. محل برگزاری این کارگاه مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) یزد است.

علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه تا دهم مرداد ماه 1389 فرصت دارند هزینه شرکت در کارگاه را (100000 ریال) به شماره حساب 0201057476002 بانک ملی به نام حمیده حایری واریز نمایند و شماره فیش و مشخصات خود را به ایمیل انجمن به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.

لازم به ذکر است ظرفیت کارگاه محدود است و در پایان این دوره، گواهی شرکت در کارگاه از سوی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران صادر خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: