کد خبر: 25552
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 آبان 1395 - 15:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاه آموزشی «اخلاق در پژوهش ویژه مدارس»

منبع : لیزنا
«کارگاه آموزشی اخلاق در پژوهش ویژه مدارس» برای دانش آموزان در مقطع دبیرستان برگزار خواهد شد. 
کارگاه آموزشی «اخلاق در پژوهش ویژه مدارس»

 به گزارش لیزنا، گروه آموزشی «پژوهیار» با توجه به رسالت اصلی خود مبنی بر ترویج فرهنگ استنادی و آموزش اخلاق پژوهش، و همچنین به مناسبت گرامیداشت روز دانش‌آموز، اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانش ‌آموزان با محوریت مبانی استناددهی، آشنایی با پژوهش و روش‌های اخلاق در پژوهش نموده است.

از کلیه مدیران و دبیران محترم مدارس و مراکز آموزشی در مقاطع تحصیلی دبیرستان دعوت می‌شود در صورت تمایل برای برگزاری این دوره آموزشی در محل مدرسه خود، حداکثر تا تاریخ ۱۳ آبان ماه از طریق  تماس تلفنی با گروه آموزشی پژوهیار نسبت به دریافت کد تخفیف ویژه روز دانش آموز و ثبت‌نام در کارگاه اعلام آمادگی نمایند. 

دانش آموزان در این دوره آموزشی ضمن فراگیری مفاهیم بنیادی پژوهش و آشنایی با اخلاق پژوهشی و سرقت ادبی، با کارکردها و قابلیت های نرم افزار پژوهیار نیز آشنا خواهند شد. 

همچنین یادآور می‌شود به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر آموزش «پژوهیار» از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور اعطاء خواهد شد. 

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس : ۸۸۳۳۳۲۷۶-۰۲۱ داخلی ۱۳۴  تماس حاصل نمایند و یا با ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه کنند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: