کد خبر: 25681
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 آبان 1395 - 17:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی راهبری سامانه ملی ثبت پایان‌نامه

منبع : لیزنا
ثبت نام دوره آموزشی راهبری نسخه جدید سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده به صورت مجازی آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی راهبری سامانه ملی ثبت پایان‌نامه

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومي پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، آموزش مجازي راهبری نسخه دوم سامانه ملی ثبت براي كارشناسان دانشگاه‌ها و موسسههای آموزش عالي، با هدف استفاده بهينه از نسخه جدید این سامانه در دو نشست در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 11 و 12 آبان ماه 1395 برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی، کارشناسان دانشگاهها و موسسههای آموزش عالی با عملکرد و قابلیت‏های نسخه جدید این سامانه آشنا می‌شوند.

 

بر اساس بخش‌نامه وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری در سال 1386، همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، و مراکز آموزش عالی، پژوهشی، و فناوری کشور ملزم هستند که یک نسخه از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های خود را در اختیار ایرانداک قرار دهند و از آنان خواسته است که «صدور، گواهي فراغت از تحصيل، به اعلام وصول پايان‌نامه دانش‌آموخته» از سوی ایرانداک موکول شود.

نسخه جدید سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده روز چهارشنبه 5 آبان 1395 توسط دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایرانداک رونمایی شد.

واجدان شرایط می‌توانند برای ثبت نام در این دوره‌ آموزشی به پیوند مراجعه نمایند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: