کد خبر: 25707
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 آبان 1395 - 10:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

وبینار کاربرد شبکه‌های اجتماعی در کتابخانه‌ها برگزار شد

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی آنلاین کاربرد شبکه‌های اجتماعی در کتابخانه‌ها  توسط انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران و آرموک پنجشنبه 29 مهرماه برگزار شد.
وبینار کاربرد شبکه‌های اجتماعی در کتابخانه‌ها برگزار شد

 به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی آنلاین کاربرد شبکه‌های اجتماعی در کتابخانه ها با تدریس دکتر شیما مرادی، عضو هیات علمی مرکز سیاستهای علمی کشور، توسط انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران و آرموک پنجشنبه 29 مهرماه برگزار شد.

 هدف این کارگاه، آشنایی مخاطبان با فناوریهای نو ظهور (در حوزه فناوری اطلاعات) به ویژه شبکه های اجتماعی و کاربرد آنها در جامعه و ایجاد فضایی برای رشد و پرورش خلاقیت در کتابخانه بود. مخاطبان در این کارگاه با محبوب ترین ابزار نسل جدید وب، شبکه های اجتماعی و کارکرد آنها در کتابخانه آشنا شدند. برخی از مطالب ارائه شده در این کارگاه عبارت بودند از:

 

آشنایی با فناوریهای نوظهور (در حوزه فناوری اطلاعات) وب و نسل جدید آن نگاهی گذرابه ابزارهای نسل جدید وب شبکه های اجتماعی کاربرد آن در کتابخانه چالش های پیاده سازی شبکه های اجتماعی در کتابخانه نمونه های عملی منابعی برای مطالعه بیشتر. در این کارگاه 2 ساعته بیش از 20 نفر از کتابداران و دانشجویان شرکت کردند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: