کد خبر: 31106
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 مهر 1396 - 10:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی کرمانشاه برگزار می کند

کارگاه آموزشی یک روزه مقاله نویسی

منبع : لیزنا
کارگاه مقاله نویسی با تدریس شیوا یاری، رتبه نخست دکتری 96 دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تهران در کرمانشاه برگزار می شود.
کارگاه آموزشی یک روزه مقاله نویسی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی کرمانشاه، این انحمن اعلام کرد: این کارگاه روز پنج شنبه، 4 آبان ۱۳۹۶ از ساعت 8 صبح الی ۱6 عصر در کرمانشاه، کتابخانه عمومی امیرکبیر، سالن جلسات توسط انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی کرمانشاه برگزار می شود.

آخرین مهلت ثبت نام حداکثر تا 2 آبان ۱۳۹۶ و هزینه ثبت نام در این کارگاه آموزشی 25 هزار تومان است و کلیه اعضای انجمن از 30 درصد تخفیف برخوردار هستند

شیوا یاری، رتبه نخست آزمون دکتری سال 96، پژوهشگر برتر نهاد کتابخانه های عمومی در چندین دوره، دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تهران و کارشناس مسئول بودجه و منابع درآمدی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه مدرس کارگاه می باشند.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام پس از واریز مبلغ به حساب بانک ملی به شماره کارت 6037997352676820 به نام پرشنگ صالحی و تماس با شماره 09187337119  و اعلام واریز مبلغ و مشخصات خود در کارگاه ثبت نام نمایند.

کتابدار
|
iran
|
1396/07/25 - 19:47
0
3
بسیار عالی
کارگاه خوب و کاربردی هست، موفق باشید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: