کد خبر: 39658
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 26 ارديبهشت 1398 - 09:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاه استنادی Web of Scince برگزار می شود

منبع : لیزنا
 کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان با همکاری انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه کارگاه آموزشی  Web of Scinceرا برگزارمی کند.
کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاه استنادی   Web of Scince  برگزار می شود

به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی آشنایی با پایگاه استنادی   Web of Scinceمختص دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا ویژه دانشجویان تمام رشته های دانشگاه، سه شنبه31 اردیبهشت ماه 1398  ساعت 10 الی 12 در سالن همایشها و کارگاه های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد (طبقه اول) برگزار می شود.

 مدیر کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان اعلام کرد: برای آشنایی دانشجویان با خدمات و بخش های مخلف منابع اطلاعاتی، كتابخانه مركزي و مركز اسناد اقدام به برگزاري "كارگاه آشنايي با پايگاه استنادي   Web of Science مختص دانشجويان" نموده است.

رحمان معرفت ضمن اعلام این خبر افزود: دانشجويان علاقمند به آشنايي با اين شبكه علمي می توانند از طریق لینک در کارگاه مذکور ثبت نام نمایند. کارگاه مذکور در روز سه شنبه 98/02/31  در محل سالن همایشها و کارگاه های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد (طبقه اول) برگزار خواهد شد.

استادیار دانشگاه سمنان همچنین افزود:Web of Science یک نمایه استنادی علمی است که جستجو استنادی جامع را فراهم می کند و یکی از بزرگترین پایگاههای اطلاعاتی با مقالات بسیار معتبر در سطح بین المللی شامل هزاران منبع از مجلات، ثبت اختراعات، متون علوم زیستی از منابع وب و دیگر داده­های علمی است. و بر این واقعیت است که استناد در علم به عنوان ارتباط بین اقلام تحقیقات مشابه بکار گرفته می‌شود و منجر به تطبیق و یا ارتباط با ادبیات علمی، مانند مقالات مجلات، کنفرانس‌ها، چکیده‌ها، و غیره می‌شود.آشنایی با استفاده از این پایگاه کاربران را به استفاده از هزاران مجله و منبع علمی معتبر متصل می کند.

مدرس دوره، دکتر حسین مرادی مقدم عضو هیئت علمی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه سمنان است.

ثبت نام فقط از طریق همین صفحه و آخرین مهلت ثبت نام (پنج شنبه 26 اردیبهشت 1398) است.

به شرکت کنندگان در کارگاه گواهی حضور در کارگاه ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: