کد خبر: 39731
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 خرداد 1398 - 09:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

برگزاری کارگاه "مروری بر مفاهیم داده کاوی و یادگیری ماشینی"

منبع : روابط عمومی کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید بهشتی
انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه و مرکز مطالعات مهندسی فرایند و مدیریت منابع دانشگاه تهران کارگاه "مروری بر مفاهیم داده کاوی و یادگیری ماشینی" را برگزار می کند.
برگزاری کارگاه

به گزارش لیزنا، انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه و مرکز مطالعات مهندسی فرایند و مدیریت منابع دانشگاه تهران کارگاهی تحت عنوان" مروری بر مفاهیم داده کاوی و یادگیری ماشینی" به تدریس مهندس امیررضا تجلی روز سه‌شنبه مورخ 7 خرداد ماه 1398  از ساعت 13 الی 15 در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌ کند.

کتابداران، دانشجویان، متخصصان و پژوهشگران حوزه علم‌اطلاعات و دانش‌شناسی به صورت رایگان می‌توانند در این کارگاه حضور یابند. مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، شماره همراه) را از طریق تماس با ایدی تلگرام @libadmin00  و یا تماس با شماره 29903204 ذکر نمایند.

دانشجویان و پژوهشگران سایر حوزه‌ها می‌توانند با پرداخت مبلغ 10000 تومان (ده هزار تومان) به شماره حساب 5859-8311-3404-2364  به نام سارا رضایی فرد (دبیر انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی) و ارسال عکس فیش پرداختی از طریق ایدی تلگرام @libadmin00  و یا ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  به همراه مشخصات خود (نام و نام خانوادگی، شماره همراه) ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

شایان ذکر است گواهی حضور به همه شرکت‌کنندگان در پایان زمان کارگاه ارائه خواهد شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: