کد خبر: 26703
تاریخ انتشار: دوشنبه, 20 دی 1395 - 10:59

داخلی

»

اخبار کتاب

مهلت معرفی باشگاه‌های کتابخوانی برگزیده در شهرستان‌ها اعلام شد

منبع : لیزنا
پانزده شهرستان شرکت‌کننده در جام باشگاه‌های کتابخوانی، تا دهم بهمن ماه فرصت دارند که باشگاه‌های برگزیده را به دبیرخانۀ مرکزی جام معرفی کنند.
مهلت معرفی باشگاه‌های کتابخوانی برگزیده در شهرستان‌ها اعلام شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد اطلاع‌رسانی رویدادهای ترویج کتابخوانی، دبیر اجرایی جام باشگاه‌های کتابخوانی با اعلام این مطلب افزود: کارشناسان ما پس از دریافت اسامی و مشخصات باشگاه‌های برگزیده در دبیرخانۀ جام باشگاه‌ها، تا بیست و پنجم بهمن ماه، با بررسی مدارک باشگاه‌ها و فعالیت‌های آنها، باشگاه برگزیده را انتخاب خواهند کرد.

ابراهیم حیدری افزود: در کنار این انتخاب، بهترین کتاب به انتخاب بچه‌ها، بهترین نامه به نویسندگان و بهترین فیلم موبایلی معرفی کتاب نیز انتخاب خواهد شد.

معاون پژوهشی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی، دربارۀ شاخص‌های انتخاب باشگاه برگزیده گفت: تعداد اعضا، تعداد کتاب‌های خوانده‌شده، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های ترویجی، مشارکت اعضا، تأثیر فعالیت‌های باشگاه، همکاری با نهادها، گروه‌ها یا سازمان‌های همکار و شیوۀ مشارکت آن‌ها، نحوۀ هزینه‌ها و امکانات باشگاه و برنامه‌های آینده در انتخاب باشگاه برگزیده مد نظر قرار خواهد گرفت.

مراسم پایانی جام باشگاه‌های کتابخوانی، اسفند ماه سال جاری با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش در تهران برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: