کد خبر: 27924
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 اسفند 1395 - 13:16

داخلی

»

ROOT

»

مجموعه اصلی

اجرای طرح «بهاریه­ کتاب» در کتابشهرهای ایران

منبع : لیزنا
دومین طرح «بهاریه کتاب» همزمان با ایام نوروز سال 96 در شعبات مختلف کتابشهر ایران برپا می‌شود.
 اجرای طرح «بهاریه­ کتاب» در  کتابشهرهای ایران

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابشهر ایران، حامد شفیق، مدیرعامل کتابشهر ایران گفت: در ایام نوروز بهترین عیدی به اعضای خانواده، دوستان و آشنایان، کتاب و محصولات فرهنگی است، کتابشهر ایران با هدف تامین عیدی فرهنگی و با توجه به استقبال خوب شهروندان عزیز از بهاریه 95 همزمان با ایام نوروز 96، طرح فروش ویژه «بهاریه کتاب» در کتابشهرهای ایران را برگزار می‌کند.

 وی افزود: شهروندان می توانند از اوایل هفته آینده تا پایان 13 فروردین با مراجعه به شعبات  مختلف کتابشهر از تسهیلات طرح بهاریه کتاب و محصولات فرهنگی بهره مند شوند.

وی گفت: این فروشگاه زنجیره ای کتاب و محصولات فرهنگی با شعار محوری «کتاب شهر، کتاب فروشی خانواده» سبد اقلام فرهنگی مورد نیاز خانواده های ایرانی از هر سن و طبقه ای را عرضه می‌کند که این سبد کالایی شامل کتاب، محصولات فرهنگی، لوازم و التحریر و نوشتار متناسب با فرهنگ ایرانی، کتب درسی و کمک درسی، بازی‌های آموزشی و فکری، محصولات صوتی و تصویری و کتاب‌های کاربردی است.

شفیق با بیان اینکه طرح بهاریه همچون طرح «عیدانه» با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به اقلام فرهنگی مورد نیاز خانواده‌هاست، تصریح کرد: هدف کتابشهرهای ایران اعتیاد مردم به اقلام خوب و مفیدی به اسم کتاب است؛ برای اینکه زندگی یعنی عادت، برای همین به مردم توصیه می‌کنیم «به مطالعه عادت کنید»، طوری که اگر روزی مطالعه نکردند احساس کنند، چیزی کم دارند.

وی با بیان اینکه اقلام فرهنگی با اجرای بهاریه با تخفیف‌های ویژه نوروز به شهروندانی که شعبات کتابشهر در شهر محل سکونت و سفر آنها دایر است، عرضه می شود.

شفیق همچنین با ارزیابی فعالیت‌های کتابشهر ایران در سال 96 گفت: آنچه که در سال 95 اتفاق افتاد، توسعه معنوی فروشگاه‌ها با هدف ارتقای راندمان و بهبود فعالیت‌های فروشگاه‌های کتابشهر ایران بود، توسعه معنوی کتابشهرها متناسب با شرایط اقتصادی نسبتا سخت و تنگناهای کشور، برنامه‌ریزی و اجرا شد.

 مدیرعامل کتابشهر ایران ادامه داد: کارگزاران کتابشهر بر اساس این برنامه‌ریزی توجیه شدند و آموزش‌های لازم را فراگرفتند و حتی استقلال کافی در پیشبرد برنامه‌های کتابشهر داشتند، با توجه به شرایط موجود شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی در فروشگاه‌های کتابشهر بودیم.

وی در پایان تاکید کرد: تلاش برای بالا بردن سطح آگاهی‌های مردم نسبت به آنچه که نیازهای فرهنگی آنان است، یکی از معیارهای این توسعه بود، هرچند در سال 95 توسعه فیزیکی نداشتیم و نتوانستیم فروشگاهی را به مجموعه فروشگاه‌های زنجیزه‌ای کتابشهر اضافه کنیم، اما بسیاری از فروشگاه‌های ما به لحاظ کیفی عملکرد بهتری داشتند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این طرح نوروزی، پراکندگی جغرافیایی، آدرس، نشانی و فعالیت‌های 42 شعبه کتابشهر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی کتابشهر مراجعه کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: