کد خبر: 28641
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 ارديبهشت 1396 - 10:08

داخلی

»

ROOT

»

مجموعه اصلی

با محوریت جشنواره رضوی

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با معاونت فرهنگی دادگستری

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با معاونت فرهنگی دادگستری استان در محل دفتر مدیر کل دیدار کرد.
دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با معاونت فرهنگی دادگستری

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام؛ مراد جلیلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با معاونت فرهنگی دادگستری استان در محل دفتر اداره کل کتابخانه های عمومی استان دیدار کرد.

در این جلسه پیرامون مسائل فرهنگی و تعاملات در دو دستگاه بحث و تبادل نظر گردید و ابتدا معاونت فرهنگی اداره کل دادگستری حجه الاسلام امیری اذعان داشتند: که مبنای کار فرهنگی باید بر مبنای قرآن باشد که اولین کتاب و راهنما و هدایت ما انسانهاست و کتاب می تواند بهترین طعام برای روح بشر باشد و آمادگی خود را جهت همکاری فرهنگی با اداره کل کتابخانه های عمومی استان اعلام نمودند.

در ادامه مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت کتابخوانی و مطالعه عنوان کردند: اهمیت کار فرهنگی در درون جامعه ما بیشتر از فعالیت های دیگر است. مطالعه در ایجاد توسعه پایدار نقش مهمی را ایفا می کند و کاهش جرایم در جوامع توسعه یافته بیانگر کاربرد و کارکرد توجه ویژه به مطالعه است و همچنین کتابخانه ها به عنوان یک مجموعه فرهنگی هستند که در کاهشهای آسیب های اجتماعی تأثیر زیادی خواهند داشت، لذا تفاهم نامه همکاری فی مابین دادگستری کل استان با اداره کل کتابخانه های عمومی به منظور ارتقاء سطح فرهنگی جامعه می تواند کمک شایانی در نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشد.

 

جلیلیان برگزاری مسابقات مشترک و جشنواره های فرهنگی، بویژه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در زمینه ی کتاب و کتاب خوانی و کمک به تأمین منابع را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و افزود: بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندی های مشترک در موضوع کتاب و کتاب خوانی از دیگر اهداف این تفاهم نامه می باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: