کد خبر: 31179
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 مهر 1396 - 09:15

داخلی

»

ROOT

»

مجموعه اصلی

معرفی نامزدهای بخش «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران/ برگزاری آیین اختتامیه در حوزه هنری

منبع : لیزنا
اسامی نامزدهای بخش «کتاب و سینما» سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در بخش های داستانی و پویا نمایی  اعلام شد و برگزیدگان در آیین اختتامیه این جشنواره معرفی می شوند.
معرفی نامزدهای بخش «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران/ برگزاری آیین اختتامیه در حوزه هنری

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، از میان 47 اثر ارسالی به بخش «کتاب و سینما»، در سه گروه آثار مستند، داستانی و پویانمایی، پس از بررسی‌های اولیه، 19 فیلم به مرحله داوری راه پیدا کرد که در نهایت هفت فیلم به عنوان نامزدهای بخش کتاب و سینما معرفی شدند.

فیلم های «حضور» به کارگردانی آبتین سلیمی طاری، «خروس‌ها» به کارگردانی امیر رضا جلالیان، «ماه سمنبر» به کارگردانی نجمه خیری، «چغوک زرد» به کارگردانی سمیرا قنبریان و «مانیکور» به کارگردانی آرمان  فیاض مجتهدی در بخش داستانی نامزد دریافت جایزه بخش کتاب و سینما در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران شدند.

همچنین، در بخش پویانمایی دو اثر با عنوان های «جم‌شید؛ مرثیه‌ای بر یک اسطوره» به کارگردانی معین صمدی و «داش آکل» به کارگردانی هاجر مهرانی به عنوان نامزدهای این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

گفتنی است، در بخش مستند هیچ اثری به عنوان نامزد معرفی نشد.

 

موسسه خانه کتاب در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از آثار برگزیده بخش «کتاب و سینما» تقدیر می کند. آیین اختتامیه این جشنواره امروز (30 مهرماه) ساعت 18:30 با حضور جمعی از مدیران و فعالان حوزه سینما در تالار اندیشه حوزه هنری به نشانی خیابان حافظ، نبش سمیه، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: