کد خبر: 20331
تاریخ انتشار: جمعه, 05 تیر 1394 - 09:18

داخلی

»

مطالب فناوری

»

مخابرات

سیر صعودی قیمت سیم کارت‌های دائمی همراه اول

سیر صعودی قیمت سیم کارت‌های دائمی همراه اول که از ماه‌ها قبل آغاز شده ادامه دارد و به تازگی قیمت سیم کارت‌های کد 3 نیز به بالای یک میلیون تومان رسیده است.
سیر صعودی قیمت سیم کارت‌های دائمی همراه اول

 

به گزارش لیزنا، به گفته فعالان بازار طی یک ماه گذشته قیمت سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول روند رو به رشد خود را ادامه داده و اکنون قیمت سیم کارت کد 1 به بالای دو میلیون و 700 هزار تومان رسیده است که البته فعالان این بازار برای خرید سیم کارت رقمی حدود 100 تا 200 هزار تومان پایین‌تر از مبلغ ذکر شده را پرداخت می‌کنند.

 

سیم کارت‌های کد 2 نیز اکنون با قیمتی بالای یک میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد که البته بسته به میزان رند بودن شماره این رقم‌ها افزایش پیدا می‌کند.

 

سیم کارت‌های کد 3 نیز که بیش از این قیمتی کمتر از یک میلیون تومان داشت اکنون با افزایش قیمت‌ها بیش از یک میلیون و 100 هزار تومان قیمت پیدا کرده است.

 

کد 4 برای فروش رقمی بالای 700 هزار تومان دارد و کدهای 5 و 6 نیز به ترتیب با قیمت‌هایی بالغ بر 650 و 600 هزار تومان به فروش می‌رسند.

 

نکته قابل توجه آنکه اگرچه سیم کارت‌های صفر با کدهای 5 و 6 در بازار کم است اما اگر چنین سیم کارتی وجود داشته باشد قیمت آن بیش از 800 تا 900 هزار تومان تعریف خواهد شد.

 

بنابر اظهارات فعالان بازار موبایل کشور، سیم کارت کد 7 کار کرده نیز این روزها با قیمتی بالغ بر 450 هزار تومان به فروش می‌رسد که در صورت صفر بودن این خط‌ها قیمت آنها به 550 هزار تومان می‌رسد هر چند که مانند سایر کدها خط صفر کد 7 هم در بازار کم است.

 

اما سیم ‌کارت‌های کد 8 که مدت زمان زیادی از ارائه آنها به بازار نمی‌گذرد در صورت صفر بودن 450 هزار تومان و در شرایط کار کرده بودن بیش از 350 هزار تومان قیمت دارد.

 

خط کد 9 همراه اول نیز در صورت صفر بودن در بازار بیشتر از 300 هزار تومان قیمت دارد و برخلاف کدهای دیگر کار کرده این کد در بازار بسیار کم است.

 

کدهای صفر همراه اول که این روزها خود اپراتور هم به ارائه آنها می‌پردازد در بازار آزاد بالغ بر 300 هزار تومان قیمت دارند.

 

طبق اظهارات فعالان بازار، قیمت سیم کارت‌ها در شرایطی بالا می‌رود که بازار سیم کارت دچار رکود جدی شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: