کد خبر: 29325
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 تیر 1396 - 22:08

داخلی

»

اخبار کتاب

مدیرعامل کانون در نشست با نوجوانان زنجانی تاکید کرد

شکل‌گیری شخصیت و مهارت اجتماعی با کتاب‌خوانی

منبع : لیزنا
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درک بالا و ارایه پیشنهادهای بزرگ از سوی اعضای کانون را حاصل توجه به کتاب و کتابخوانی دانست.
شکل‌گیری شخصیت و مهارت اجتماعی با کتاب‌خوانی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در دیدار با نوجوانان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون زنجان با تاکید بر این موضوع گفت: همواره در نشست‌هایی که در استان‌ها با اعضای کانون دارم با صحبت‌ها و پیشنهادهای خوبی از سوی بچه‌ها روبه‌رو بوده‌ام که در تصمیم‌گیری‌های کلان کانون از آن‌ها بهره گرفته‌ایم.

وی با بیان این‌که در این نشست‌ها مباحثی مطرح می‌شود که نشان از درک و فهمبالای بچه‌ها دارد، افزود: بچه‌ها در کنار کتاب و کتاب‌خوانی مهارت‌ها و توانمندی های بسیاری را نیز به دست می آورند.

وی یادآور شد: دوست‌یابی، ارتباط موثر و مشارکت در فعالیت گروهی از دیگر موضوع‌هایی است که کودکان و نوجوانان با حضور در مراکز فرهنگی‌هنری کانون فرا می‌گیرند.

حاجیان‌زاده در ادامه به نوجوانان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان زنجان توصیه کرد: تلاش کنید همواره مولد باشید چرا که افراد مصرف کننده خیلی زود اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند در حالی که افراد مولد به‌روزند و متناسب با شرایط خود، موقعیت‌های جدیدی ایجاد می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی پرتال کودک و نوجوان گفت: اعضای کانون می توانند آثار فرهنگی‌هنری خوداز قبیل: پویانمایی‌ها، قصه‌گویی، شعر ، متن ادبی و... را در این پرتال با نام خودشان بارگذاری و در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار دهند تا فعالیت‌های موثر و گسترده آنها دیده شود.

نشست مدیرعامل با نوجوانان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان روز 22 تیر 1396 در مرکز علوم و نجوم کانون این استان برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: